اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

رزمایش فجرآفرینان ولایت در دشتی آغاز شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان رزمایش فجرآفرینان ولایت در دشتی آغاز شد.

رزمایش فجرآفرینان ولایت در دشتی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش فجرآفرینان ولایت گردان 118 امام حسین شهرستان دشتی از تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر که در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان دشتی برگزار شد، گفت: این رزمایش به مدت سه روز ادامه دارد و یک گردان از 118 امام حسین شهرستان دشتی به منظور آمادگی برای حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه مبارزه با تهدیدات نرم دشمن و آمادگی جهت حفظ انسجام در برابر ماموریت‌هایی که از طرف سازمان بسیج مستضعفین داده می‌شود در این رزمایش حضور دارد.

فرمانده سپاه دشتی افزود: این برادران در برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی، اردویی و تیراندازی شرکت می‌کنند و امیدواریم این رزمایش به خوبی به اتمام برسد.

وی گفت: امروز بسیج در تمام عرصه‌ها پیشتاز است و از توان و آمادگی رزمی و دفاعی خوبی برخوردار است.

کاظمی با بیان اینکه تهدید نرم از بدترین و خطرناکترین تهدیدات دشمن است یادآور شد: تهدید نرم امروز بدترین، کارآمدترین، کم هزینه‌ترین اما خطرناک‌ترین و پیچیده‌ترین نوع تهدید به امنیت یک کشور بشمار می‌رود و جنگ نرم دولت را هدف قرار نمی‌دهد بلکه ملت آن هم قشر نوجوان و جوان و جامعه زنان‌ را مورد هجوم قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه بسیجیان حامیان ولایت و پیروان رهبر هستند، افزود: امروز هوشیاری شما بسیجیان با بصیرت موجب شده است تا دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف پلیدشان نرسند.

فرمانده سپاه دشتی گفت: پاسداران در طول انقلاب از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت دفاع کرده‌اند و دفاع می‌کنند.

وی افزود: نیاز است پاسداران دیروز تجربیات گرانسنگ خود را به پاسداران امروز و جوانان منتقل کنند و امروز پاسدار بازنشسته باید در صحنه حضور فعال داشته باشد زیرا پاسدار بازنشسته و پیشکسوت جهاد، با کوله‌باری از ایثار و تجربه بیش از دیگران در برابر انقلاب، ولی فقیه و رهبری عزیز مسئولیت دارد.

فرمانده سپاه دشتی با اشاره به اینکه نشانه ولایت‌مداری تبعیت محض از رهبری است، یادآور شد: امام(ره) فرمودند مکلف به انجام وظیفه هستیم و در همین راستا باید همیشه گوش به فرمان ولی خدا باشیم تا لطف و عنایت او نصیبمان شود.

فرمانده سپاه دشتی به بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین تحولاتی که از سال گذشته خاورمیانه و جهان را متاثر کرده است به راه افتادن موج و خیزش اسلامی در کشورهای عربی منطقه و شمال آفریقا علیه دیکتاتورهای مزدور و وابسته به غرب است.

وی اضافه کرد: انقلاب مردم مسلمان تونس خیلی زود با سرنگونی دیکتاتور زین‌العابدین به ثمر نشست و بلافاصله موج انقلاب به مصر رسید و موجب سرنگونی دیکتاتور حسنی مبارک که یکی از حامیان استکبار و رژیم صهیونیستی بود، شد.

کاظمی یادآور شد: بیداری مردمی در کشور لیبی نیز موجب سقوط رژیم قذافی شد و امروز رژیم‌های دیکتاتوری بحرین، یمن و اردن نیز از امواج انقلاب‌های مردمی در امان نیستند و در این کشورها اعتراضات مردمی همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه دشتی گفت: غربی‌ها به ویژه امریکایی‌ها به رسم سیاست و عادت همیشگی خود به دنبال انحراف و تغییر ماهیت این انقلاب‌ها هستند تا بتوانند هزینه‌هایی که منافع امریکا و حامیانش در منطقه به خطر می‌اندازد، کاهش دهند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول