اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام رمز یا امام حسین (ع)

نخستین مرحله رزمایش ثارالله آغاز شد

خبرگزاری فارس: با رمز یا امام حسین (ع) توسط امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا صباحی‌فر جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش نخستین مرحله رزمایش ثارالله عصر امروز در قالب باز تمرین تاکتیکی بر گستره جنوبی کشور آغاز شد.

نخستین مرحله رزمایش ثارالله آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در نخستین مرحله از این رزمایش یگان‌های پدافند هوایی نیروهای مسلح تحت شبکه فرماندهی و کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش در مناطق و موقعیت‌های از پیش تعیین شده گسترش و استقرار یافته‌اند.

در این رزمایش که در گستره‌ای به وسعت 190 هزار کیلومتر مربع در جنوب کشور برگزار می‌شود یگان‌های عملیاتی، اطلاعاتی و رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و نیروهای آموزش دیده مردمی شرکت فعال دارند و مهمترین اقدام مرحله اول رزمایش پدافندی ثارالله یگان‌های پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تشکیل قرارگاه‌های اصلی و فرعی فرماندهی و استقرار یگان‌های تاکتیکی واکنش سریع با رعایت کامل اصول پدافند غیرعامل به سرعت در مناطق تعیین شده گسترش یافته و مستقر شدند.

این مرحله که با تغییر آمادگی رزمی از حالت عادی آماده باش کامل اغاز شده بود علاوه بر ارزیابی فنی تجهیزات، استقرار یافته عملیاتی، اطلاعاتی، آمادی و ارتباطی شرکت کننده و رزمنده در حال حاضر اقدام به مقابله با عملیات روانی دشمن فرضی در وضعیت‌های متفاوت کرده و با انجام فعالیت‌های مردمداری طرح کمک‌رسانی به مناطق عمومی و عملیاتی رزمایش را به اجرا گذاشتند.

همچنین در این مرحله از رزمایش میزان هماهنگی یگان‌های نیروهای مسلح در مناطق عمومی و عملیاتی مورد ارزیابی کارشناسان نظامی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول