اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان مرکزی:

حضور در انتخابات تیر خلاص بر پیکر بی جان استعمار است

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تیر خلاص بر پیکر بی جان استعمار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی است.

حضور در انتخابات تیر خلاص بر پیکر بی جان استعمار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز استعمار جهانی در بدترین شرایط عمر خود قرار دارد که بدون شک حضور گسترده مردم در انتخابات پایه‌های این استکبار را در هم خواهد کوبید.

وی با تاکید بر اینکه با حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه‎ای دیگر توسط ملت همیشه بیدار ایران اسلامی خلق خواهد شد، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول 33 سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب همواره حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند و در 22 بهمن امسال نیز بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی این ملت بیدار بودیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تاکید کرد: حضور مردم در انتخاب مهر تاییدی بر حکومت مردم‌سالاری دینی است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ذوالفقاری انتخاب نماینده اصلح و متعهد و متخصص را از الزامات اساسی و قابل توجه در انتخابات برشمرد و ادامه داد: مجلس از مهم‌ترین ارکان در نظام جمهوری اسلامی است که نمایندگان آن باید بهترین‌ها باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد چالش در انتخابات خاطر نشان کرد: اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی از ولایت فقیه تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بر نقش سازنده مساجد در افزایش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مساجد و ائمه جماعات در گرم کردن تنور انتخابات نقش بسیار موثری دارند،چرا که می‌توانند با ارائه راهکارهای مناسب مردم را در انتخاب کاندیداهای اصلح انتخاباتی هدایت کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول