اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 15 اسفند انجام می‌شود

برگزاری جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: قائم مقام رئیس جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان گفت: در 15 اسفند سال جاری بزرگ‌ترین گردهمایی جامعه مهندسان استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید کلباسچی ظهر امروز در نشست خبری مربوط به برگزاری جشنواره روز ملی مهندس بیان داشت: روز ملی مهندس در زادروز حکیم دانشمند، خواجه نصیرالدین طوسی پنجم اسفندماه هر سال به همت نظام‌های مهندسی، سازمان بسیج مهندسی و نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان مهندسی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن روز ملی مهندس را در سال‌های گذشته را جدا از یکدیگر عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان در تلاش بودند که هر سال روز ملی مهندس با شکوه‌تر و اثربخش‌تر از سال پیش برگزار شود.

قائم مقام رئیس جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان افزود: امسال در اصفهان مقرر شد که این جشن به صورت یک گردهمایی بزرگ برای تمام مهندسان تبدیل شود.

وی از نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه برگزاری این گردهمایی سخن گفت و اضافه کرد:  سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوزی را برای این گردهمایی صادر کرده و وظیفه برگزاری مراسم را به عهده انجمن خدمات مهندسی استان قرار داده است.

کلباسچی تصریح کرد: مرکز آموزش بازرگانی استان به عنوان  مجری برگزاری این همایش با همکاری انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان فعالیت خود را برای برگزاری جشنواره روز ملی مهندس آغاز کردند.

وی اظهار داشت: بیش از سه ماه برای برنامه‌ریزی و هماهنگی در زمینه برگزاری این جشنواره وقت سپری شد تا اینکه در روز 15 اسفند شاهد یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های استان باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول