اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان ‌شرقی خبر داد

آغاز فعالیت کارشناسان ناظر حفظ کاربری اراضی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌ شرقی گفت: فعالیت کارشناسان ناظر حفظ کاربری امور اراضی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای نخستین بار در سطح کشور در آذربایجان‌ شرقی آغاز شد.

آغاز فعالیت کارشناسان ناظر حفظ کاربری اراضی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان ‌شرقی، اکبر فتحی اظهار داشت: آغاز به فعالیت کارشناسان استان، مانع تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی خواهد شد.

وی با تشکر از مدیر امور اراضی و از اعتماد به این سازمان در زمینه واگذاری وظایف غیرحاکمیتی مربوط به حوزه فعالیت، از توانایی سازمان برای اجرای هرگونه فعالیت کشاورزی با تکیه بر توان علمی و فنی اعضای سازمان خبر داد و افزود: این فرصت به وجود آمده زمینه مناسبی برای این کارشناسان در زمینه برقراری ارتباط با بهره‌برداران و ارائه سایر خدمات فنی، مشاوره‌ای و مهندسی کشاورزی است.

رحیم مهردادی مدیر امور اراضی آذربایجان ‌شرقی نیز سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را بازوی اجرایی خود دانسته و گفت: این واگذاری نخستین تجربه سازمان امور اراضی در سطح کشور است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع و با بیان اینکه تلاش برای حفظ کاربری اراضی و ممانعت از تغییرات کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در زمینه تامین امنیت غذایی جامعه است، ادامه داد: انجام صحیح کار توسط این کارشناسان منجر به بازتاب مثبت در سطح کشور خواهد شد.

مدیر امور اراضی آذربایجان ‌شرقی، همچین گزارش ساخت و سازهای غیرمجاز را از اقدامات پیشگیرانه عنوان کرده و اظهار داشت: امیدوارم با آغاز به کار کارشناسان کشاورزی در حوزه فعالیت امور اراضی، شاهد کاهش تغییرات غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی باشیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول