اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/51

رفع نقطه حادثه‏خیز محور شاهرود در محدوده ری‏آباد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار سمنان از رفع یک نقطه حادثه‏خیز در محور شاهرود به منظور ایمن‏سازی راه برای تردد مسافران خبر داد.

رفع نقطه حادثه‏خیز محور شاهرود در محدوده ری‏آباد

مهدی بندرآبادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود با ارائه گزارشی کلی از پروژه‏های سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان در حوزه شهرستان شاهرود که آبان ماه سال 1385 صورت گرفت، اظهار کرد: دانشگاه‏های این شهرستان از جمله مراکز مهم فرهنگی و علمی در استان سمنان و حتی کشور هستند.

وی در این زمینه به توفیقات دانشگاه صنعتی شاهرود در سالیان اخیر اشاره کرد.

بندرآبادی با بیان اینکه احداث خوابگاه دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود در سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان سمنان تصویب شد، از اختصاص اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومانی برای اجرای این مصوبه خبر داد.

وی پیگیری‏ها برای اجرای هر چه سریع‏تر مصوبات سفر معظم‏له در حوزه شهرستان شاهرود را مطلوب ارزیابی کرد.

معاون استاندار سمنان در بخش دیگری از احداث 90 واحد مسکونی ارزان‏قیمت شهری در شاهرود با تاکید دست‏اندرکاران سفر رهبری به استان سمنان و اهتمام همیشگی ایشان در بازیافتن محرومان و کمک به نیازمندان خبر داد.

بندرآبادی در همین زمینه، به اختصاص اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت این خانه‏های مسکونی اشاره گرد.

وی دیگر مصوبه سفر رهبری را در حوزه شهرستان شاهرود، رفع یک نقطه مهم حادثه‌خیز در شاهرود اعلام کرد و گفت: این نقطه حادثه‏خیز که همواره برای زائران بارگاه امام هشتم و مسافرانی که در راه‏های استان سمنان تردد می‏کردند، مشکل ایجاد می‏کرد، در حوالی  ری‏آباد قرار دارد.

معاون استاندار سمنان از اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی به منظور رفع این نقطه حادثه‏خیز و ایمن‏سازی محور در این محدوده خبر داد.

بندرآبادی احداث تصفیه‏خانه فاضلاب در شاهرود را نیز در بهره‏برداری درست و مطلوب از منابع موجود بسیار تاثیرگذار دانست و از تامین اعتبار 800 میلیون تومانی در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سمنان به منظور اجرای این مصوبه خبر داد.

سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان سمنان در فاصله روزهای 17 تا 21 آبان ماه سال 1385 صورت گرفت و آثار و نتایج فراوانی با خود به همراه داشت.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول