اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور همکاری با متصدیان جایگاه‌های سی.ان.جی صورت گرفت

برگزاری جلسه روسای جایگاه‌های سی.ان.جی در کردستان

خبرگزاری فارس: در راستای تعامل و همکاری بهتر با مالکین و متصدیان جایگاه‌های سی ان جی جلسه ای با حضور مدیر و کارشناسان پخش منطقه کردستان ،کارشناسان شرکت گاز استان و مدیران جایگاه‌های سی ان جی در سالن اجتماعات ستاد منطقه برگزار شد.

برگزاری جلسه روسای جایگاه‌های سی.ان.جی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان پیش از ظهر امروز در این جلسه از همکاری مطلوب روسا و متصدیان جایگاه‌های سی ان جی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با توجه به شرایط جغرافیایی استان بویژه پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تقدیر و تلاش همه آنها را ستودنی بیان کرد.

فریدون یاسمی همچنین مواردی را در رابطه با مشکلات جایگاه‌های عرضه سوخت، خدمات تعمیراتی و پشتیبانی جایگاه‌ها ارائه کرد و افزود: باید تمامی پرسنل منطقه برای رفع مشکلات جایگاه‌های سی.ان.جی استان همکاری لازم را با مالکان و متصدیان این جایگاه‌ها داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم آمادگی جایگاه‌ها برای تعطیلات نوروزی با توجه به مسافر خیز بودن استان و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.

سرپرست امور جایگاه‌های سی.ان.جی منطقه نیز با تشکر از زحمات مالکین و متصدیان جایگاه‌های سی.ان.جی و بیان مواردی از جمله آراستگی و نظافت متصدیان و جایگاه‌ها به‌ویژه در ایام پایانی سال، رعایت نکات و الزامات ایمنی در جایگاه‌ها، نصب تابلوی شماره تلفن واحدهای بازرسی سامانه پیامگیر شرکت در جایگاه را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه جلسه مالکان و متصدیان جایگاه‌های سی.ان.جی با بیان نظرات و مشکلات خود درباره عدم اجرای تعهد شرکت‌های پشتیبان جایگاه‌ها، افزایش قیمت گاز و برق توسط شرکت‌های گاز و برق، افزایش قیمت قطعات توسط شرکت‌های تامین کننده و غیره خواستار پیگیری مسئولان شرکت و استان در این باره شدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول