اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی/

افتتاح جایگاه سوخت دو منظوره در نوشهر

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر یک جایگاه بنزین و سی ان جی در نوشهر افتتاح شد.

افتتاح جایگاه سوخت دو منظوره در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، فرماندار نوشهر شب گذشته در مراسم افتتاح جایگاه سوخت دومنظوره ملکی که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دهه چهارم انقلاب گفت: دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه حساسی است و بنا به فرموده ایشان دهه عدالت و پیشرفت نامگذاری شده که باید در این راه تلاش کرد.

محمدعلی قمی‌اویلی افزود: باید انقلاب اسلامی و کشورمان به سطح مورد نظرشان برسند و برای دستیابی به آن نیازمند الزاماتی است که رهبر معظم انقلاب نخستین آن را باور انقلاب اسلامی و نظام دانستند که نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی به وضعیت شهرستان نوشهر اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به جمعیت بومی و شناور نوشهر شرایط کلی این شهرستان را مطلوب نمی‌بینیم و باید برای رسیدن به سطح آرمانی و مطلوب و درخور شهرستان نوشهر گام‌های اساسی‌تر برداشته و تلاش بیشتر صورت گیرد.

قمی‌اویلی همچنین به ایجاد و راه‌اندازی جایگاه سوخت ملکی در نوشهر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی شهروندان و مسافران در نوشهر جایگاه سوخت سی ان جی بود که اکنون با افتتاح این جایگاه خدمات بهتری در این بخش به مردم ارائه می‌شود.

مدیر شرکت نفت منطقه چالوس نیز در این مراسم گفت: درحال حاضر در غرب مازندران ماهانه حدود 9 میلیون لیتر بنزین با سوخت سی ان جی جایگزین می‌شود که این جایگزینی و جابه‌جایی سوخت برای مردم مثمرثمر بود.

سیدمحمود طاهری با اشاره به ایجاد سامانه هوشمند سوخت تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های ایجاد و راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت در دولت نهم و دهم تحقق پیدا کرد و این مسئله گام بلندی برای منطقه بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: تا پایان بهمن نیز سومین جایگاه سوخت در شبکه قرار می‌گیرد.

این مسئول گفت: غرب استان مازندران حدود 27 هزار نرمال مترمکعب قدرت عرضه سوخت دارد که تا پایان سال 90 به 30 هزار نرمال مترمکعب می‌رسد و در پایان سال 91 نیز به 47 هزار مترمکعب دست پیدا می‌کنیم.

مدیر شرکت نفت منطقه چالوس اذعان داشت: حق شهرستان نوشهر بیشتر از این بود و ما اکنون این آمادگی را داریم که در نقاط دیگر نوشهر نیز جایگاه عرضه سوخت سی ان جی احداث کنیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول