اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد

‌بکارگیری دانش مدیریت در تعمیرات تجهیزات اقتصادی بندرامام

خبرگزاری فارس: معاون فنی اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان از بکارگیری دانش مدیریت و کنترل پروژه در تعمیرات و نگه‌داری تجهیزات منطقه ویژه اقتصادی با راه‌اندازی دفتر کنترل پروژه در این بندر خبر داد.

‌بکارگیری دانش مدیریت در تعمیرات تجهیزات اقتصادی بندرامام

به گزارش خبر گزاری فارس از آبادان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، بهروز آقایی با اشاره به الزامات تعمیرات اساسی تجهیزات در دوره‌ای مشخص و برنامه‌ریزی شده و تعمیرات اساسی شناورها به ‌منظور حفظ کلاس و اخذ گواهینامه‌های معتبر، از راه‌اندازی بخش برنامه‌ریزی و کنترل‌پروژه واحد فنی و نگه‌داری این اداره‌کل خبر داد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این دفتر، کلیه پروژه‌های تعمیر و نگه‌داری اساسی و پروژه‌های اجرایی با برقراری رویه‌های استاندارد، مدون و کنترل زمان پروژه‌ها در راستای کاهش هزینه‌های جاری و اتمام تعمیرات در بازه‌های زمانی نرمال براساس برنامه زمان‌بندی در دستور کار قرار گرفت.

معاون فنی و نگه‌داری این اداره‌کل افزود: هم‌اکنون به لحاظ اهمیت آماده به کاری ناوگان دریایی و تجهیزات استراتژیک و هم‌چنین جذب اعتبارات در موعد مقرر، در همین راستا عملیات انجام شش پروژه تعمیرات زیرآبی(داکینگ) براساس مدت زمان سه ماهه برنامه‌ریزی شده، که این زمان تقریباً معادل 3/1 زمان قبل از استقرار دفتر کنترل پروژه برنامه‌ریزی شده و در حال حاضر هم روند پیشرفت این پروژه‌ها مطابق برنامه زمان‌بندی تدوین شده است.

وی هم‌چنین با اشاره به اینکه واحد فنی و نگه‌داری این اداره‌کل به‌ منظور بهبود و ارتقاء وضعیت مدیریت پروژه‌های خود، برنامه‌ریزی لازم در راستای استقرار سامانه مدیریت جامع پروژه‌ها موسوم به EPM را به انجام رسانده، در خصوص مزایای آن اظهار داشت: یکپارچگی با مجموعه آفیس، ایجاد یک شیوه دیجیتالی برای مشاهده وضعیت پروژه‌ها، انتشار اخبار و وقایع پروژه‌ها، استانداردسازی تعاریف و الگوهای سازمانی، تعریف شکست کار استاندارد، پایگاه داده متمرکز و امکانات گزارش‌گیری و تحلیل قدرتمند در هر لحظه از زمان از مزایای استقرار این سامانه است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول