اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

خدمات منطقه ویژه پارس به محیط پیرامونی قابل‌ تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: خدمات منطقه ویژه پارس به محیط پیرامونی قابل‌ تقدیر است.

خدمات منطقه ویژه پارس به محیط پیرامونی قابل‌ تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه، حجت‌الاسلام محمد گنجی اظهار داشت: خدمات عام‌المنفعه سازمان منطقه ویژه پارس که از محل صرفه‌جویی هزینه‌های جاری، تامین اعتبار شده قابل تحسین است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های عام‌المنفعه صورت گرفته از سوی سازمان منطقه ویژه پارس افزود: خدمت به مردم از بالاترین عبادات است و بزرگان دینی ما در روایات مختلف به این امر تاکید ویژه‌ای داشته‌اند، از این‌رو در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم بسیار پسندیده است.

امام جمعه جم ادامه داد: نعمت خدادادی پارس جنوبی و صنعت عظیم نفت و گاز که در استان بوشهر قرار گرفته است به عنوان یکی از مولفه‌ها و آیتم‌های مهم توسعه و پیشرفت این استان و کشور عزیزمان مورد توجه همگان قرار گرفته، از این‌رو توجه به محیط پیرامونی و ذی‌نفعان این منابع و پروژه‌ها می‌تواند به تسریع در عملیات‌های مختلف نفتی و شتاب‌دهی در بهره‌برداری پروژه‌های پارس جنوبی و ساخت و تکمیل فازها و پالایشگاه کمک شایانی کند.

گنجی یادآور شد: هر چند خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایان ذکر و قابل‌ توجه‌ای به مردم در استان بوشهر به ویژه در مناطق جنوبی استان صورت گرفته؛ اما گسترش این خدمات و افزایش آنها نیز در ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم این منطقه اثرگذار است.

وی حضور مهندس نصوری در سازمان منطقه ویژه پارس را یک اتفاق خجسته و مبارک برای استان بوشهر خواند و افزود: مردم استان بوشهر، به ویژه مردم بخش عسلویه سالیان سال است که با مهندس نصوری آشنایی دارند و هیچگاه خدمات و سوابق ارزشمند گذشته وی را در تمامی عرصه‌های سازندگی فراموش نکرده و نمی‌کنند؛ حضور ایشان با توجه به آشنایی وی با منطقه و استان و همچنین تعامل خوب با مدیران و مسئولان نفتی می‌تواند نویدبخش روزهای خوب و روشن برای مردم استان بوشهر به ویژه اهالی جنوب استان قلمداد شود.

گنجی با بیان اینکه تخصص مهندس نصوری در حوزه صرفه‌جویی و حفظ منابع مالی قابل تقدیر است، بر ادامه این روند در تمام شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس با توجه به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

امام جمعه جم گفت: صرفه‌جویی‌های سازمان و کمک به محیط پیرامونی از عملکردهای مثبت سازمان منطقه ویژه پارس در سال جاری بوده که باید الگویی باشد برای تمامی سازمان، شرکت‌ها، نهادهای اجرایی استان بوشهر و کشور و امیدواریم تمامی مسئولان با فصل‌الخطاب قرار دادن توصیه‌های مقام عظمای ولایت همواره به رعایت الگوی مصرف توجه جدی و ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول