اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد خبر داد

ایجاد منطقه ویژه معدنی و اقتصادی تایباد در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و معدنی در آینده‌ای نزدیک محقق و وضعیت اشتغال شهرستان را متحول می‌کند.

ایجاد منطقه ویژه معدنی و اقتصادی تایباد در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد عارف عارفی در مراسم افتتاح یک کارگاه گوهر تراشی اظهار داشت: هرچند خشکسالی‌های پیاپی و اتکای اشتغال منطقه بر آب، نرخ بیکاری شهرستان را بالا برده بود، اما ایجاد 6 هزار فرصت شغلی و نیز اهتمام مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به برگزاری دوره‌های آموزشی نقش قابل قبولی در بهبود شرایط داشته است.

سید جلال خواب‌نما مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: وجود نیروهای بهره‌مند از دانش تئوری و علمی از نیازهای غیر قابل انکار جامعه به ویژه شهرهای کوچک است.

وی از تلاش‌های مرکز فنی و حرفه‌ای تایباد در 2.5 برابر کردن دوره‌های آموزشی تقدیر کرد و افزود: این مرکز در اشاعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موفق به کسب رتبه نخست در استان و نیز رتبه دوم در تسری دادن آموزش‌ها به روستاها شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول