اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

فعالیت 240 کارشناس رایانه در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند از فعالیت 240 کارشناس رایانه در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان خبر داد.

فعالیت 240 کارشناس رایانه در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف اظهار داشت: سعه صدر، برخورد و اخلاق اسلامی امیدبخش دو ویژگی مهم عوامل اجرایی شعب اخذ رأی است و رعایت این دو خصلت مردم را به برگزار کنندگان انتخابات خوشبین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سطح حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان 240 نفر کارشناس رایانه حضور خواهند داشت، گفت: در بین مجریان برگزاری انتخابات، وظیفه کاربران بسیار سنگین است، زیرا صیانت و انتقال سالم تک تک آرای مردم را برعهده دارند و از این روی صبر و حوصله و رعایت نکات اخلاقی از سوی شما بیشتر مورد انتظار است.

فرماندار بیرجند افزود: با توجه به اینکه در سال‌های آینده انتخابات به سمت و سوی رایانه‌ای شدن پیش می‌رود، لذا تلاش داریم تا از نیروهای آشنا با سخت‌افزار و نرم‌افزار بیشتر استفاده کنیم.

قاسم‌زاده‌نداف تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان را 191 شعبه عنوان کرد و گفت: از این تعداد 119 شعبه در بیرجند، 38 شعبه در درمیان و بقیه شعب در خوسف مستقر است.

وی بر اهمیت این دوره از انتخابات تأکید کرد و افزود: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را از انتخابات قبلی متمایز می‌کند.

فرماندار بیرجند ادامه داد: مهم‌ترین این ویژگی‌ها تحریم‌هایی است که استکبار جهانی به ویژه در ماه‌های اخیر و با هدف دلسرد کردن مردم نسبت به نظام دنبال کرده است که در حماسه بزرگ ملی روز 22 بهمن امسال پاسخ خود را از سوی مردم ایران دریافت کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول