اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 142

حضور مردم در انتخابات مصداق بصیرت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نکا گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم، دشمن‌شکن و مصداق بصیرت دینی است.

حضور مردم در انتخابات مصداق بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری شب گذشته در جمع اعضای شعب اخذ رای این شهرستان در سالن امیرالمومنین ارشاد نکا بیان داشت: نکته مهم در انتخابات نظم در شعب اخذ رای است و ما بی‌نظمی در انتخابات را قبول نمی‌کنیم و کسی که نظم در انتخابات را رعایت نکند با او برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام اعضای شعب اخذ رای در شهرستان انتخاب شدند، ابراز داشت: برای برگزاری یک انتخابات مردمی در 12 اسفند و در واقع برای امانتداری از آرای مردم در انتخابات آماده هستند.

وی افزود: در هر شعب اخذ رای 15 نفر از برادران و خواهران حضور دارند و باید در تعامل بالا در این رابطه اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: 33 سال از عمر با برکت این انقلاب می‌گذرد و این انتخابات نظام جمهوری اسلامی نیز مانند انتخابات گذشته مردمی است.

آزادی‌کناری ادامه داد: ساز و کار این انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و به ویژه در این دوره به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند تقلب و یا تخلفی انجام دهد و از هم‌اکنون تقلب در انتخابات منتفی است.

فرماندار شهرستان نکا گفت: 120 شعبه اخذ رای برای شهرستان نکا در نظر گرفته شده که 90 شعبه در شهر و بخش مرکزی و 30 شعبه اخذ رای در بخش هزارجریب است.

آزادی‌کناری ابراز داشت: بخش هزارجریب شعب اخذ رای سیار دارد و براساس زمانبندی انجام شده در ساعات مقرر با انتقال صندوق به روستاهای مورد نظر رای‌گیری انجام می‌شود.

وی یادآور شد: تک تک اعضای هیئت اجرایی مسئول صحت جریان انتخابات در حوزه انتخابات هستند و در اجرای انتخابات بی‌طرفی از نامزدها وظیفه مسئولان است.

فرماندار نکا با اشاره به شیطنت دشمن خطاب به مسئولان این بخش در شهرستان، گفت: دشمن دو راهبرد برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده که مشارکت پایین و ایجاد چالش امنیتی مانند انتخابات 88 از جمله برنامه‌های دشمن است و بنابراین شفاف عمل کنید و مراقب باشید بهانه‌ای بدست بدخواهان ندهید .

آزادی‌کناری اضافه کرد: از همه اعضای هیئت‌های اجرایی تقاضا می‌شود از امروز تا پایان انتخابات از فعالیت‌های تبلیغاتی پرهیز کنند در غیر این صورت از همکاری با آنها ممانعت می‌شود.

فرماندار شهرستان نکا در پایان اذعان داشت: کاری نکنیم که یک رای مردم باطل شود و این گناه بزرگی است و باید پاسخگو باشیم و همه باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول