اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

12 اسفند روز همبستگی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: 12 اسفند ماه به عنوان روز همبستگی ملت ایران در تاریخ ثبت خواهد شد.

12 اسفند روز همبستگی ملت ایران است

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میاندوآب با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم اظهار داشت: با توجه به اینکه هم اکنون در کشورهای مختلف دنیا در  عرصه‌های سیاسی و اجتماعی تحول‌های زیادی روی داده و جنبش‌های بیداری اسلامی شکل گرفته است هر گونه رویداد کشور ما به ویژه برپایی انتخابات از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی در طول 33 سال بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به ویژه دو سال اخیر برای ایجاد تفرقه همچنین بر هم زدن اتحاد و یکدلی ملت بزرگ ایران از انجام دادن هیچ اقدام غیرانسانی فروگذار نبودند ولی نه‌تنها به هدف خود مبنی بر انشقاق ملت از یکدیگر نرسیده‌اند بلکه ایرانیان روز 12 اسفند ماه در فضایی صمیمی و دوری کردن از اختلاف و مجادله برای اثبات همدلی خود باری دیگر پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا نمایندگان خود را برای فعالیت در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

این مسئول انتخابات را فرصت بی‌بدیل برای استحکام مبانی وحدت کلمه دانست و خاطرنشان کرد: در طول سال اعیاد ملی و مذهبی زیادی در تقویم کشورمان تعیین شده است که در همه آیین‌های مذکور ملت بزرگ ایران با قرار گرفتن کنار یکدیگر بر با هم بودن و همبستگی خود صحه می‌گذارند ولی انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای متفاوت در جامعه حاکم می‌کند که باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد.

عیسی‌زاده با بیان اینکه هم اکنون شور انتخاباتی در جامعه حاکم است، گفت: از مدت‌ها پیش مبحث انتخابات در بین اقشار مختلف جامعه مطرح شده است ولی با توجه به اینکه کمتر از 12 روز به فرا رسیدن این روز سرنوشت‌ساز باقی‌مانده است شور انتخابات در جای جای شهرها و استان‌ها به وفور دیده می‌شود.

‌نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی رسانه‌های جمعی را در این برهه حساس دارای رسالت سنگینی دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه باید برای ترغیب و تشویق هم‌وطنان برای انجام دادن این تکلیف شرعی و اجتماعی اهتمام کنند همچنین با معرفی کاندیداها رای‌دهندگان را برای انتخاب افرادی ولایتمدار، کاردان و متعهد در یک کلمه اصلح یاری برسانند تا روند توسعه فرهنگی و صنعتی در  کشور شتاب بگیرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول