اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری استان مرکزی

کتاب عکس گوهر منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مرکزی گفت: به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی کتاب عکس "گوهر" منتشر و روانه بازار خواهد شد.

کتاب عکس گوهر منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی، رضا میرزایی گفت: این کتاب نتیجه دو سال فعالیت عکاسان خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی است که حضور موثر و شخصیت والای زن مسلمان و حضور اجتماعی و فرهنگی زنان در عرصه‌های مختلف را با هنر عکاسی به ثبت رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: هنرمندان حمیدرضا مجیدی، علی صاحب الزمانی، امیر قادری، سینا دلشادی، احمد فرهمندیان، روح‌الله صالحی، سعید رضا مقصودی، محمد وروانی فراهانی، حسین حسینی اصیل، جابر غلامی، امید جعفرنژاد، رامین ربیعی، سید حسین موسوی و فاخته جلایرنژاد از جمله هنرمندانی هستند که آثار عکاسی آنان در این کتاب به چاپ خواهد رسید.

روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی همچنین از آغاز بازبینی نمایش‌های سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری خبر داد.

مرحله بازبینی نمایش‌های شرکت داده شده در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری از امروز در حوزه هنری استان مرکزی آغاز شد.

این آثار در چهار بخش صحنه‌ای بزرگسال، صحنه‌ای کودک و نوجوان، آیینی و سنتی و نمایش‌های خیابانی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

در این مرحله آثار از طریق لوح فشرده دیده می‌شوند. مجموعه آثار این بخش‌ها مشتمل بر 100 اثر نمایشی است که از این مجموع 28 اثر صحنه‌ای بزرگسال، 25 اثر آیینی و سنتی، 20 اثر صحنه‌ای کودک و نوجوان و 27 اثر خیابانی است.

آثار برگزیده این مرحله به صورت زنده و در استان‌های مربوطه مورد داوری و قضاوت نهایی برای اجرا در جشنواره فوق‌الذکر که اوایل خرداد ماه 91 در شهرستان کرمانشاه برگزار خواهد شد، قرار خواهند گرفت.

زمان داوری نهایی و اسامی داوران جشنواره متعاقبا به مراکز استانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول