اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کاشان

نمایشگاه عکس "اماکن متبرکه" گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس با عنوان «اماکن متبرکه»در شهرستان کاشان به همت حوزه هنری این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه عکس "اماکن متبرکه" گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان رئیس حوزه هنری شهرستان کاشان شنبه شب در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های عکس به ویژه نمایشگاه تصاویر اماکن متبرکه می‌تواند در معرفی اماکن زیارتی به نسل نوجوانان و جوان نقش مهمی داشته باشد.

محمد قنبری افزود: در این نمایشگاه تعداد 38 قطعه عکس از آثار هنرمند اصفهانی «وحید شریفی» در قاب تصویر برای علاقه‌مندان به هنر عکاسی در شهرستان کاشان به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: وحید شریفی در خردادماه سال 1387 به زیارت خانه کعبه مشرف شده است و با وجود محدودیت‌های فراوان به عنوان یک زائر علاقه‌مند با کمترین امکانات توانسته عکس‌هایی را از مقدس‌ترین مکان‌های عالم تهیه کند.

رئیس حوزه هنری شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: تنها انگیزه وی از برپایی این نمایشگاه، نمایش تصاویر به آرزومندان زیارت این دو حرم شریف بوده است.

وی در مورد وحید شریفی همچنین عنوان کرد: این هنرمند 34 ساله از سال 70 پا در میدان هنر گذاشته و تاکنون چهار نمایشگاه انفرادی و بیش از 40 نمایشگاه گروهی در شهرستان‌های مختلف کشور در رشته‌های نقاشی، کاریکاتور، نقاشی عکس و گرافیک برگزار کرده است.

نمایشگاه عکس «اماکن متبرکه»، سومین نمایشگاه وحید شریفی در کاشان است که در نگارخانه حوزه هنری برگزار شده و تا پنجم اسفند ماه سال جاری نیز میزبان علاقه‌مندان به این هنر است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول