اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

طرح‌های جامع شهرداری آبادان برای مشکلات فاضلاب

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از اجرای طرح‌های جامع شهرداری برای حل مشکلات فاضلاب در این شهر خبر داد.

طرح‌های جامع شهرداری آبادان برای مشکلات فاضلاب

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: آب‌های سطحی که در معابر و خیابان‌های شهر جمع می‌شوند در نتیجه بارندگی‌ها نیست، زیرا بارش باران در سال جاری به میزان کمی بود و این آبهای سطحی بیشتر در نتیجه تجمع فاضلاب شهری است.

وی افزود: در سال جاری برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب طرح‌های جامعی را در دستور کار داریم که به اجرا درخواهند آمد.

شهردار آبادان با اشاره به در اختیار داشتن 500 متر لوله هزار برای لوله‌گذاری فاضلاب تصریح کرد: چندین کیلومتر از کوی بهار تاکنون توسط شهرداری آبادان لوله‌گذاری شده و سپس آسفالت شده‌ است.

شیرازی ادامه داد: در منطقه 117 دستگاه پتروشیمی آبادان تعداد زیادی قالب بتونی برای سرپوش‌گذاری منهول‌های این منطقه خریداری شده‌اند، اما به دلیل فرسودگی کانال‌ها با قراردادن درپوش‌ها کانال‌ها ریزش می‌کردند، بنابراین باید ابتدا کار بازسازی کانال‌ها را انجام دهیم.

وی  در ادامه به ساماندهی احشام سرگردان اشاره و خاطرنشان کرد: قرار شد برای نگه‌داری احشام سرگردان محل موجود در جنب محل فعلی در جاده قفاص فنس‌کشی شده و از آن برای نگه‌داری دام‌های سرگردانی که عموماً صاحبی ندارند استفاده شود.

شهردار آبادان افزود: از مأموران نیروی انتظامی برای انتقال احشام به جایگاه جدید کمک خواستیم که در این زمینه با ما همکاری‌های لازم را انجام دادند.

شیرازی هم‌چنین با اشاره به وجود متکدیان در سطح شهر اظهار داشت: حضور این تعداد از متکدیان موجب لطمه زدن به ظاهر و وجهه شهر شده و با توجه به اینکه درصد زیادی از این افراد را معتادان تشکیل می‌دهند این امر باعث ایجاد مزاحمت‌ها و آسیب‌های اجتماعی زیادی در سطح جامعه شده و امنیت اجتماعی افراد را به خطر می‌اندازد.

وی در پایان گفت: برای حل این مشکل در حال حاضر یک راهکار داریم و آن انتقال این متکدیان به خارج از محدوده شهر و گاهی خارج از استان است که تاکنون تعداد 134 نفر از این افراد را با اتوبوس به خارج از شهر منتقل کرده‌ایم، اما در آینده راهکاری بهتر برای این معضل خواهیم اندیشید.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول