اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

طرح‏های شهرداری آبسرد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر طرح‏های عمرانی و خدماتی شهرداری آبسرد به بهره‏برداری رسید.

طرح‏های شهرداری آبسرد افتتاح شد
شهردار آبسرد در حاشیه آیین بهره‏برداری از این طرح‏‏ها در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تلاش زیادی با تمام توان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد برای رفاه حال مردم این شهر صورت گرفته است.
نادعلی نیازی ادامه داد: البته مردم انقلابی و شهیدپرور آبسرد شایسته بهترین خدمات هستند و مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نخواهند کرد.
وی با قدردانی از تمام کارکنان شهرداری آبسرد خاطرنشان کرد: شرایط امروز شهر آبسرد مرهون تلاش‏های شبانه‏روزی کارکنان بخش‏های مختلف این نهاد انقلابی است.
نیازی ادامه داد: چهار سال پیش از اینکه مدیریت جدید شهرداری ادامه خدمت به مردم آبسرد را بر عهده گرفت بدون تغییر چندانی در نفرات و با همان داشته‏های آن روز به کار خود تداوم بخشید.
شهردار آبسرد با اشاره به برخی طرح‏های اجرایی در این شهر اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین طرح‏های اجرایی در شهر آبسرد احداث پارک الغدیر بود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر و در سایه زحمات شبانه‏روزی نیروهای خدوم خانواده بزرگ شهرداری آبسرد مجموعه تفریحی پارک الغدیر در شرق استان تهران به نگینی درخشنده تبدیل شده است.
نیازی از ارتقای درجه شهرداری آبسرد خبر داد و افزود: شهرداری آبسرد با همکاری کارکنان خدوم موفق شد تا درجه خود را از سه به چهار ارتقا دهد.
شهردار آبسرد درباره دیگر طرح‏های عمرانی و خدماتی این شهر خاطرنشان کرد: از دیگر طرح‏های اجرایی شهر آبسرد می‏توان به احداث و تجهیز مرکز آتش‏نشانی، ساخت ساختمان شورای اسلامی شهر و احداث ساختمان پزشکان اشاره کرد.
وی تصریح کرد: احداث دو مهمانسرا، غسالخانه، خرید ادوات سنگین عمرانی و تقویت یگان خودرویی نیز در ردیف دیگر امور خدماتی شهرداری آبسرد قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول