اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماه ابتدای سال جاری

8 میلیارد ریال در طرح‌های شهرداری گلشن هزینه شده است

خبرگزاری فارس: شهردار گلشن گفت: در راستای طرح خدمات رسانی شایسته به مردم شهر گلشن برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته و تاکنون بودجه‌ای افزون بر 8 میلیارد ریال در طرح‌های اجرایی هزینه شده است.

8 میلیارد ریال در طرح‌های شهرداری گلشن هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مهدی رضایی شهردار شهر جدید گلشن ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: اصلاح معابر و شبکه‌های حمل و نقل درون و برون شهری در حوزه شهر گلشن جزو اساسی‌ترین اهداف این شهرداری طی 9 ماه ابتدایی سال 90بوده است.

وی ادامه داد: نبود زیر سازی مناسب جاده‌ای، عدم وجود ورودی مشخص در شهر گلشن، شناسایی هشت نقطه خطرناک و حادثه زا در جاده‌های شهر از مهم‌ترین معضلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل این شهر بود، که با همت مسئولان طی این مدت کوتاه حل شده است.

شهردار گلشن با اشاره به وجود مشاغل مزاحم و سیار در سطح گلشن بیان داشت: یکی از معضلاتی که از نخستین روزهای کاری شهرداری درصدد حل آن بودیم، ساماندهی این مشاغل بود که با همکاری مردم، این امر در مدت کوتاهی به بهترین شکل ممکن اجرایی شد.

وی با تشریح فعالیت‌های اجرایی این شهرداری افزود: اصلاح و نوسازی بلوار امام حسین (ع)،بلوار آزادگان، نصب گسترده علائم راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی جداول، گسترش فضای سبز شهری، نام گذاری معابر و خیابان‌های فاقد نام شهر از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در این شهر طی نه ماه گذشته بوده است.

رضایی با اشاره به اجرای جاده کمربندی شهر گلشن اضافه کرد: طراحی جاده کمربندی شهر گلشن با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم شهرضا و دهاقان از طریق اداره کل راه و ترابری استان اصفهان به پایان رسید و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن با تخصیص بودجه مناسب آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم اجرایی شدن طرح احداث ایستگاه آتش نشانی شهر گلشن تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اوایل خرداد ماه سال آینده شاهد بهره برداری از این ایستگاه هستیم.

شهردار گلشن در ادامه با تشریح اهمیت ایجاد پارک در سطح شهر گلشن گفت: بحث ایجاد پارک بزرگ گلشن در مراحل انتهایی مطالعاتی قرار دارد و از ابتدای سال آینده با اختصاص بودجه مناسب اجرای آن آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جمعیت پانزده هزار نفری شهر گلشن یادآور شد: بی شک مردم اصلی‌ترین دارایی شهرداری‌ها هستند و ما در صددیم طرح جمع آوری زباله‌های شهری به صورت مکانیزه را در سطح گلشن اجرایی کنیم که نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم است.

رضایی ادامه داد: در راستای طرح خدمات رسانی شایسته به مردم شهر گلشن برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته و تاکنون بودجه‌ای افزون بر 8 میلیارد ریال در طرح‌های اجرایی هزینه شده است و امیدواریم سال آینده با بودجه مناسب بتوانیم طرح‌های حیاتی و استراتژیک گلشن را به شایسته‌ترین شکل ممکن اجرایی کنیم.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول