اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد:

پیمانکاران بومی اولویت نخست در اجرای طرح‌های شهرداری آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: پیمانکاران بومی اولویت نخست در اجرای طرح‌های شهرداری آبپخش هستند.

پیمانکاران بومی اولویت نخست در اجرای طرح‌های شهرداری آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در آبپخش اظهار داشت:‌ شورای اسلامی شهر آبپخش خدمت صادقانه به شهروندان را اصل کار خود قرار داده و با تمام وجود برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت ایشان تلاش می‌کند.
وی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین وظایف و اولویت‌های کاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش به منظور پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش است و در سال‌های اخیر از هیچ اقدامی برای تحقق مطلوب‌تر این هدف استراتژیک دریغ نکرده‌ایم.
رضایی عنوان داشت: واگذاری پرژوه‌های عمرانی بر اساس قوانین خاص و با برگزاری مناقصه‌های اجرای طرح می‌باشد و برندگان مناقصه به عنوان مجریان طرح برگزیده می‌شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: بومی‌گزینی پیمانکاران در واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شهر یکی از خواسته‌های اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش برای حمایت از نیروهای متخصص بومی و ایجاد اشتغال برای شهروندان آبپخش است که اجرای این هدف را دچار مشکلاتی می‌سازد.
رضایی با اشاره به شرایط خاص واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی به پیمانکاران اذعان داشت: در صورت دارابودن برخی شرایط خاص امکان واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران وجود دارد و برخی از پروژه‌های استعلام بهایی که واگذاری آن بر عهده شهرداری است را به پیمانکاران بومی شهر آبپخش پیشنهاد داده‌ایم ولی از اجرای این طرح‌ها امتناع ورزیده‌اند.
وی ادامه داد: انباشت نخاله‌ها و مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که باعث زشتی چهره شهر می‌شود و از شهروندان فهیم آبپخشی انتظار داریم پس از تمام ساخت‌وسازهای خود نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی را به درون منزل یا محل‌های دفن پسماندهای ساختمانی منتقل کنند.
این مسئول ابراز داشت: رها سازی احشام در سطح شهر باعث لطمه به فضای سبز و مزارع و باغات کشاورزی شهروندان می‌شود و لطماتی بر زیبایی چهره شهر می‌زند که از شهروندان آبپخشی انتظار داریم با تبلیغ در راستای رفع این معضل بزرگ شهرداری و شورای اسلامی را در راستای زیباسازی چهره شهر یاری رسانند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: با تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش مکانی فی‌مابین میدان شهرداری و پارک خضراء برای دست‌فروشان شهر آبپخش آماده‌ کرده‌ایم و برای بهبود و زیبا‌سازی و نظم در چهره شهر، دست‌فروشان را به آن مکان منتقل می‌کنیم.
رضایی اذعان داشت: از شهروندان آبپخشی می‌خواهیم با شورای اسلامی شهر آبپخش در تعامل باشند و نظرات خود را برای بهبود وضعیت شهر به اطلاع ما برسانند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول