اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

مردم در انتخاب اصلح سطح بصیرت را افزایش دهند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخاب اصلح، تشخیص و سطح بصیرت را افزایش دهند.

مردم در انتخاب اصلح سطح بصیرت را افزایش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد دهقان صبح امروز در جمع مردم چناران اظهار کرد: انتخابات یک رویداد مهم ملی است که در سرنوشت کشور نقش بسزایی دارد و انتخابات مجلس نهم با دیگر انتخابات دیگر از نگاه ملی و جهانی مورد اهمیت و تفاوت دارد.

وی افزود: مردم سوابق کاندیداها را بررسی و کسی که توانمند و اصلح در قانون‌گذاری است را انتخاب و وارد مجلس کنند و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است.

وی ادامه داد: نماینده مردم تبلور فضل، اخلاق و تجلی مردم منطقه است و نمایندگی دوران خدمت است و نیز این مسئولیت محل گستراندن دام‌های شیاطین است.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم به دنبال بهترین باشند تا حرمت نظام و مردم حفظ شود و افرادی که شایستگی مجلس را ندارند وارد مجلس نشوند.

وی افزود: ملت ایران ملت‌های دنیا را بیدار کرده و انتخابات الگوی مردم سالاری دینی نظام است و مردم ایران در هر موضوعی بی‌تفاوت نیستند.

دهقان ادامه داد: هر جا که آمریکا و دشمنان به امور ایران حساس هستند، بدانید که در آنجا موفق هستیم و با توجه به بیش از 30 انتخابات و دموکراسی در ایران آمریکا می‌گوید در ایران دموکراسی نیست.

وی گفت: 140 رسانه خبری به زبان فارسی علیه ایران فعالیت می‌کنند، ولی ملت ایران عکس این توطئه‌ها عمل می‌کنند و مردم ایران مردمی با بصیرت هستند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول