اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه:

بصیرت و اتحاد رمز پیشرفت نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه بصیرت، پایداری، انسجام و اتحاد را رمز پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

بصیرت و اتحاد رمز پیشرفت نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرماندار بانه  ظهر امروز در دهمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: نظام خود مقدس جمهوری اسلامی با حضور و حمایت مردم به پیروزی رسیده است و برای حرکت در مسیر اصلی نیازمند دخالت دادن و حضور هر چه بیشتر مردم در عرصه‌های انتخابات است که می‌تواند یکی از شیوه‌های جلب مشارکت مردم و استفاده از نظرات آنها در راستای اداره هر چه بیشتر کشور باشد.

مسعود منصوری حضور پررنگ مردم غیور این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه آگاهی، بصیرت و شعور سیاسی مردم خواند و افزود: مردم خوب و شهیدپرور بانه بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و این انقلاب کوبیدند.

وی در سخنان خود با اشاره به چهار عنصر اساسی یعنی بصیرت و صبر ، پایداری بر ارزش‌های اسلامی ، انسجام و اتحاد ، آگاهی و شعور سیاسی که مردم غیور ایران اسلامی در مدت 33 سال از عمر با برکت این نظام بر آن توجه و تأکید کرده‌اند، اظهار داشت هرجا که دشمن قصد تهدید و یا دخالت داشته مردم ایران با قاطعیت بیشتری وارد صحنه شده‌اند.

فرماندار بانه به بحث انتخابات 12 اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود: دشمنان سکوت نکرده و درصدد برنامه‌ریزی و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی هستند که باید برای برگزاری یک انتخابات سالم از تمام امکانات و ابزار قانون استفاده شود.

منصوری یادآور شد: باید زمینه‌ای فراهم شود که همه مردم بتوانند در آن مشارکت داشته باشند.

وی برگزاری انتخابات  و دخالت دادن مردم در تعیین سرنوشت خود را نماد عینی جوامع پویا و تکامل یافته دانست و اضافه کرد: در بیش از سه دهه اخیر جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات مختلف و ارائه مدلی جدید به الگویی تمام عیار برای دیگر کشورهای جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول