اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور تاکید کرد

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای بصیرت‌بخشی به کودکان و نوجوانان

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور بر آشنایی کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان و وارثان انقلاب با مبانی مترقی نظام اسلامی تاکید کرد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای بصیرت‌بخشی به کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید جلال هاشمی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش فانوس، از بصیرت به عنوان فانوسی برای یافتن حقیقت در شرایط کنونی یاد کرد و اظهار داشت: بهره‌گیری از این عنصر در کشورهای منطقه سبب تاسی آنان از مبانی نظام اسلامی و در نهایت بیداری اسلامی شده است.

وی بصیرت‌افزایی در میان قشر کودک، نوجوان و جوان را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

هاشمی ادامه داد: افراد علاقمند می‌توانند آثار خود را در بخش‌هایی چون وبلاگ نویسی، پژوهش، نشریه دیواری، فیلمنامه نویسی، انیمشین، نقاشی، عکاسی، شعر، داستان به دبیرخانه جشنواره مستقر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیشابور ارسال کنند.

فرماندار نیشابور درباره موضوعات این جشنواره گفت: هویت ملی، دوست یابی، پایداری خانواده، پوشش اسلامی، فرهنگ بومی و پایبندی به سنت‌ها از جمله این موضوعات است.

هاشمی ابراز امیدواری کرد: برگزاری جشنواره‌های مشابه در ایجاد نگاهی دقیق در این نسل در مورد حوادث و مسایل پیرامون آنان، بصیرت‌افزایی و ولایتمداری مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول