اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم به تعدیل 2 درصدی تورم منجر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به تعدیل دو درصدی تورم منجر شده است.

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم به تعدیل 2 درصدی تورم منجر شد

محمدجعفر عظمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به آثار و تبعات مختلف برگزاری نمایشگاه آن هم در مناسب‌های مختلف به ویژه ایام پایانی سال اشاره کرد و اظهار داشت: امسال اکیپ ویژه‌ای را برای نظارت بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره تعیین شده و با متخلفان در همان محل نمایشگاه برخورد می‌شود.

عظمایی استقبال مردم را از نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه رو به فزونی توصیف کرد و افزود: بر اساس گزارش رسمی بانک مرکزی برپایی این نمایشگاه‌ها به کاهش و تعدیل دو درصدی نرخ تورم در کشور کمک کرده است.

وی بیان کرد: عموماً در این نمایشگاه شاهد کالاهای تولید شده استان اردبیل با ارزیابی کیفیت تولید توسط مجامع صنفی بودیم و در نمایشگاه امسال نیز تلاش شده تا با همکاری خوب اتحادیه‌ها و مجامع صنفی از تولید‌کنندگان استانی دعوت شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: به یقین در این نمایشگاه کالاها با تخفیف 10 تا 15 درصدی نسبت به بازار عرضه شده و رضایت‌مندی مردم را نیز در ارزیابی‌ها و فرم‌های نظرسنجی مشاهده کردیم.

عظمایی ابراز داشت: تلاش می‌شود امسال با افزایش دو برابری اکیپ‌های بازرسی نظارت، کمیت و کیفیت این نظارت‌‌ها نیز به وضعیت مطلوبی برسد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: حق مردم خرید و ارائه کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب است و اگر در این مسیر اختلالی ایجاد شود خود آنها با شماره 124 می‌توانند موارد را اطلاع‌رسانی کنند تا اکیپ‌های بازرسی در محلی که تخلف صورت گرفته حتی در نمایشگاه حاضر بوده و به موارد تخلف رسیدگی کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول