اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نمایشگاه کتاب در بندرعباس

استقبال شهروندان هرمزگانی از نمایشگاه

خبرگزاری فارس: استقبال شهروندان هرمزگانی از دومین روز نمایشگاه نهمین کتاب هرمزگان چشمگیر بود.

استقبال شهروندان هرمزگانی از نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بازدیدکنندگان در دومین روز از نمایشگاه و در ساعات بعد از ظهر استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه داشتند.

علی رحیمی دانشجوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه نمایشگاه امسال متفاوت از سال‌های گذشته از تنوع بیشتری در عناوین برخوردار است، گفت: فضای عمومی نمایشگاه و نظم حاکم بر آن، این امکان را به خوبی فراهم آورده است که بتوان با آرامش به انتخاب کتاب پرداخت.

فاطمه عباسی دیگر بازدید کننده که شغل خود را خانه‌دار اعلام کرد با ابراز رضایت از نمایشگاه امسال، تنوع کتاب‌های بخش خانواده و مرتبط با مسائل تربیتی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: برای چندمین سال متوالی که از نمایشگاه دیدن می‌کند،امسال شاهد ارتقای کیفیت برگزاری نمایشگاه به ویژه در نظم بخشی به استقرار غرفه‌ها و سهولت دسترسی به کتاب‌های مورد نظر است.

یاسر قدیانی 30ساله  دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران نیز ضمن ابراز رضایت از نمایشگاه امسال خاطرنشان کرد: ارائه تخفیف 40 درصدی بهترین کمک برای خرید کتاب است که این امر برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه روند دریافت کارت الکترونیکی و سهولت دسترسی، در کنار فضای مناسب نمایشگاه از جمله مزایای این دوره از نمایشگاه است.

این دانشجوی دانشگاه تهران همچنین از تعداد عناوین و حضور انتشارات مختلف به عنوان وجه برجسته نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان اعلام کرد.

نعمت سالاری 37ساله  که شغل خود را کارمند اعلام کرد نیز با بیان اینکه هنوز فرصت مناسب برای بازدید از تمام غرفه‌ها را پیدا نکرده است، اظهار داشت: تاکنون 25غرفه از انتشارات مرتبط با حوزه فرهنگ و ادبیات را مورد بازدید قرار داده است.

وی از تنوع و تکثر عناوین ابراز رضایت کرد و بیان داشت: جا دارد از برگزار کنندگان نمایشگاه تشکر نماییم که چنین فرصت مناسبی را برای علاقه‌مندان فرهنگی ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول