اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهم اسفندماه

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در همدان گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: نهم اسفندماه جاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در همدان به مدت 10 روز گشایش می‌یابد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در همدان گشایش می‌یابد

علیرضا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه ما درصدد جلب رضایتمندی کسبه و بازاریان همدان در برگزاری نمایشگاه بودیم چرا که می‌خواستیم در ایام پایانی سال نیز بتوانند کسب و کار خود را انجام دهند، تاریخ برگزاری نمایشگاه را از هفدهم به نهم اسفندماه تغییر داده‌ایم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در همدان به مدت 10 روز در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی همدان فعال می‌شود، تصریح کرد: اگر نیاز احساس شود و تقاضا بالا باشد این زمان تعیین شده نیز قابل تمدید است.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه در این نمایشگاه بین 250 تا 300 غرفه فعال می‌شود، ابراز کرد: سعی ما بر این است که 300 غرفه را در اختیار فروشندگان قرار دهیم که اولویت کار با اتحادیه پوشاک خواهران و برادران سری‌دوزان همدان است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در همدان اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال عرضه می‌شود، عنوان کرد: ثبت‌نام واگذاری غرفه‌ها به اتمام رسیده که در این راستا نیز اولویت با افرادی بوده که از سوی اتحادیه‌ها معرفی شده‌اند و علاوه بر پروانه کسب معتبر، به صندوق مکانیزه فروش نیز مجهز هستند.

شمس در بخش دیگری از سخنانش گفت: یک اکیپ ویژه از بازرسان مجمع امور صنفی همدان نیز به صورت ثابت در نمایشگاه مستقر می‌شوند و چند بازرس نامحسوس نیز فعال خواهند شد که بر روند کاری غرفه‌ها نظارت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از موارد بسیار مهم و مورد توجه این است که فروشندگان در نمایشگاه حتماً باید رعایت شئونات اسلامی را مورد توجه قرار دهند چرا که در واقع اگر مشاهده شود فروشندگانی بدحجاب و یا بی‌حجاب هستند بدون هیچگونه بحثی غرفه را تحویل گرفته و هیچ گونه وجهی را نیز به متخلف عودت نمی‌دهیم.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه وجود تخلف در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا کم و انگشت‌شمار بوده است، تصریح کرد: حدود 12 قلم کالایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، تک تک توسط چهار نفر کارشناسان و پلمب می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به جد برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه از پذیرش کالاهای بدون کیفیت به جد ممانعت کرده‌ایم، گفت: نمایشگاه سال گذشته نمایشگاه برتری کشوری شناخته شد که این مهم به نوع حساسیت ما در راستای ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب بازمی‌گردد.

شمس در پایان با بیان اینکه اجناسی که در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در همدان ارائه می‌شود 10 تا 15 درصد تخفیف دارد، یادآور شد: در راستای توجیه فروشندگان غرفه‌های این نمایشگاه هشتم اسفندماه گردهمایی و جلسه توجیهی برای متصدیان و غرفه‌داران در محل مجمع امور صنفی همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول