اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه ایران قربانی تروریسم در کرج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه ایران قربانی تروریسم دقایقی قبل با همکاری بسیج دانشجویی تربیت معلم کرج، انجمن اسلامی این دانشگاه و بنیاد هابیلیان از عصر امروز در دانشگاه تربیت معلم کرج آغاز به کار کرد.

نمایشگاه ایران قربانی تروریسم در کرج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در حاشیه برگزاری نمایشگاه فوق به خبرنگار فارس گفت: این نمایشگاه با موضوع جریان‌شناسی نفاق جدید و قدیم به مدت دوازده روز و تا 12 اسفند دایر است.

وی افزود: در این نمایشگاه عکس و کلیپ به صورت مصور اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران به تصویر کشیده شده است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به نمایش ده‌ها عکس و کلیپ مستند در نمایشگاه فوق تاکید کرد: تلاش ما این بود که به صورت مستند اقدامات تروریسم بین‌المللی علیه ملت‌ها و دولت‌های آزاد را به تصویر بکشیم.

* اثبات ارتباط گروهک نفاق با سران فتنه در نمایشگاه ایران قربانی تروریسم

قبادی افزود: همچنین در این نمایشگاه ده‌ها عکس و تصویر مستند از ارتباط گروهک نفاق با سران فتنه و نقش آنها در انتخابات سال 88 و آشوب‌های پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نمایش گذاشته شده است.

* برگزاری نمایشگاه ایران قربانی تروریسم در اربعین شهید روشن

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه انتخاب زمان برگزاری نمایشگاه با چه هدفی بوده است؟ گفت: ایران اسلامی همواره قربانی تروریسم بین‌المللی شده و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌ایم.

قبادی تصریح کرد: متاسفانه کشورهای غربی طرح ترور و به شهادت رساندن دانشمندان علمی کشورمان را به مرحله اجرا گذاشته و ما برای آشکار کردن اهداف شوم استکبار این نمایشگاه را در اربعین شهید احمدی روشن از دانشمندان هسته‌ای کشورمان برگزار کردیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری نمایشگاه‌های مشابه افکار عمومی بیش از گذشته با چهره مخوف تروریسم بین‌المللی آشنا شوند.

نمایشگاه ایران قربانی تروریسم با موضوع جریان شناسی فتنه قدیم و جدید تا دوازدهم اسفند ماه در دانشگاه تربیت معلم کرج دایر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول