اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

یک داوطلب نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف داد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از انصراف یه کاندید نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتستان خبر داد.

یک داوطلب نمایندگی مجلس در استان بوشهر انصراف داد

محمدحسن شنبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با انصراف این کاندیدا از شرکت در انتخابات نمایندگی مجلس، تعداد کاندیداهای مجلس در استان بوشهر تاکنون 26 نفر شده است.

وی افزود: قرار است امروز شورای نگهبان اسامی نهایی تایید صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی را به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه اعلام کند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 650 شعبه اخذ رأی در استان بوشهر پیش‌بینی شده است گفت: برای شهرستان بوشهر 118 شعبه، دشتستان 164 شعبه، تنگستان، 57 شعبه، دشتی 72 شعبه، دیر 37 شعبه، دیلم 29 شعبه، کنگان 60 شعبه گناوه 69 شعبه و شهرستان جم نیز 44 شعبه برای برگزاری انتخابات 12 اسفند در نظر گرفته شده است.

شنبدی افزود: 373 شعبه شهری شامل 335 شعبه ثابت و 38 شعبه سیار و 277 شعبه روستایی شامل 100 شعبه ثابت و 177 شعبه سیار در استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ما در حوزه اجرایی و نظارتی با همکاران خود عهد بسته‌ایم در راستای داشتن انتخاباتی با حضور حداکثری و با اصل و رعایت امانتداری، قانونمداری و عدالت‌محوری تعارفی با احدی نداریم.

معاون استاندار بوشهر افزود: با طراحی‌های خوبی که در حوزه ستاد استان بوشهر و در فرمانداری‌ها اتفاق افتاده تمام اخبار و رویدادها را رصد می‌کنیم و فضای آموزشی را فعال کرده‌ایم.

شنیدی با بیان اینکه اعتمادسازی مردم و ایجاد اعتماد برای ما یک اصل است تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم اعتماد مردم و حضور حداکثری را داشته باشیم باید اصل امانتداری، قانون گرایی و قانونمداری و اصل عدالت‌محوری در این انتخابات آویزه گوش همگان باشد.

این مسئول ادامه داد: همکاران ما در حوزه اجرایی موظفند این سه اصل را به گونه‌ای رعایت کنند که زمینه اعتمادسازی فراهم شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول