اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ارومیه:

دانشجویان سنگربان سنگر دانشگاه باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاهیان باید وظایف دینی و ملی خود را به نحو احسن ایفا کنند و سنگربان سنگر دانشگاه باشند.

دانشجویان سنگربان سنگر دانشگاه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن صدقی شامگاه دوشنبه در جمع دانشجویان ارومیه اظهار داشت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری دانشجویان باید در عرصه‌های فرهنگی و علمی تلاش مضاعف داشته باشند.

وی به درخشش جوانان و دانشجویان ایرانی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز در سایه خودباوری‌های علمی، جوانان ایران اسلامی تمام قله‌های عزت، موفقیت و اقتدار را در تمام بخش‌ها به ویژه در عرصه‌های علمی دنیا فتح کرده‌اند.

صدقی با تاکید به اینکه مردم به ویژه دانشجویان و نسل جوان از ظرفیت‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن از مهار دانشمندان دانشگاهی ناامید شده است و ترور این دانشمندان را تنها راه خلاصی از پیشرفت و ترقی ایران می‌داند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید هنجارهای اجتماعی و دینی را تقویت کنند و نسبت به مسائل علمی دقیق باشند، تصریح کرد: دشمنان تصور می‌کردند می‌توانند در محیط‌های دانشگاهی جولان دهند اما تلاش‌های علمی دانشجویان ایرانی نقشه استکبار را نقش بر آب کرد.

رئیس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه دانشجویان با سلاح علم و ایمان ضامن حفظ ارزش‌های انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امروز بر شما جوانان است که به عنوان پیش‌قراولان حفظ این ارزش‌ها و آرمان‌ها با مجهز شدن به سلاح علم و ایمان در سنگر صیانت از فرهنگ و هویت اصیل اسلامی و انقلابی کشور عزیزمان باشید.

وی با بیان اینکه تلاش علمی دانشجویان نقشه جولان استکبار را نقش بر آب کرد، تصریح کرد: دانشجویان ایران در خط ولایت و پشتیبان نظام اسلامی هستند و با هوشیاری خود اجازه سوء استفاده به دشمنان را نمی‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: شرایط کنونی برای قشر دانشجویی کشور به علت رخدادهای سیاسی که در جهان در حال وقوع است و تاثیرپذیری آن تحولات از انقلاب اسلامی ایران و همچنین نزدیکی به زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حساس و مهم است.

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر جایی عملی انجام دادید و دشمن از این عمل شما ناراحت شد، بدانید درست عمل کرده‌اید و اگر دشمن از عمل شما شاد شد، آنگاه عمل شما نادرست بوده است، خاطرنشان کرد: این فرموده معیاری برای ملت ایران است و اکنون اگر شاهد ناراحتی دشمن از دستیابی به فناوری‌های مختلف هستیم، باید بدانیم راهمان صحیح است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول