اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه تریبون آزاد دانشجویی مطرح شد

تاکید دانشجویان البرزی بر انتخاب نمایندگان ولایت‌مدار

خبرگزاری فارس: جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم کرج با شرکت در یک تریبون آزاد ضمن تشریح شاخصه‌های کاندیدای اصلح بر لزوم انتخاب نمایندگان ولایت‌مدار در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

تاکید دانشجویان البرزی بر انتخاب نمایندگان ولایت‌مدار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این برنامه که بعد از ظهر امروز و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت معلم کرج و شبکه سوم سیما اجرا شد، دانشجویانی با گرایش‌های فکری مختلف به بیان دیدگاه‌های خود درباره مطالبات دانشجویی از نمایندگان مجلس و باید‌های انتخابات پرداختند.

نکته مهم در برگزاری تریبون آزاد فوق این بود که تمام دانشجویان حاضر بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید داشته و برگزاری انتخابات حداکثری را ضامن اقتدار نظام توصیف کردند.

همچنین دانشجویان در بخش‌های مختلف به بیان دیدگاه‌های خود در مورد شاخصه‌های یک نماینده ولایت‌مدار و انقلابی پرداخته و اظهار داشتند که وکلای ملت در مجلس باید به دنبال خدمت به قشر مستضعف جامعه، تلاش برای تصویب و اجرای احکام دینی در کشور و بالاخره پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب باشند.

دانشجویان شرکت کننده در تریبون آزاد در ادامه به بیان مطالبات خود از نمایندگان حاضر در خانه ملت پرداخته و نقاط ضعف و قوت مجالس پس از انقلاب را تشریح کردند.

* ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه یک کاندیدای اصلح از دیدگاه دانشجویان

با بررسی مطالب بیان شده از سوی دانشجویان که از گرایش‌های فکری و سیاسی مختلف بودند، این نتیجه حاصل شد که ولایت‌مداری مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخصه‌ای است که یک کاندیدای اصلح دارد.

همچنین آنها بر لزوم شرکت در انتخابات تاکید داشته و معتقد بودند که حضور مردم باید آگاهانه و همراه با بصیرت باشد.

این دانشجویان تاکید کردند که در صورت حضور نمایندگان ولایت‌مدار با رای اکثریت ملت در مجلس، شاهد افزایش اقتدار نظام خواهیم بود و تحقق این مهم تنها با حرکت مجلس در مسیر ولایت محقق خواهد شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول