اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

دانشجویان پیشتازان حضور در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه جوانان و دانشجویان پیشتازان حضور در عرصه‌های سرنوشت‌ساز و مهم در کشور هستند، گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین بحث‌ها و مسائل سیاسی و اجتماعی در هر کشور است.

دانشجویان پیشتازان حضور در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در کرسی آزاد اندیشی که با موضوع عفاف و دختران انقلاب اسلامی توسط کارگروه مشاوران جوان استانداری در دانشگاه پیام‌نورسنندج برگزار شد، اظهارداشت: آشنایی به مسائل و مشکلات دانشجویان و شناخت جایگاه این قشر از ضروریات جامعه است.

وی با اشاره به وجود 60 هزار دانشجو در استان کردستان، تصریح کرد: 50 درصد این  دانشجویان بومی هستند و این یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کمیسیون دانشجویان کردستان در ادامه به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سومین میان‌دوره خبرگان رهبری در استان اشاره کرد و گفت: در 12 اسفند امسال شاهد حضور گسترده مردم به ویژه جوانان پرشور و غیور کردستانی در پای صندوق‌های رای گیری خواهیم بود.

حسن‌زاده به استراتژی‌های دشمنان اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن همراه به دنبال کم‌رنگ نشان دادن حضورو پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب است.

به گفته وی، حمایت و مشارکت گسترده مردم در انتخابات‌ها پشتوانه محکمی برای مسئولان نظام است و این امر مایوس شدن دشمنان را نیز در پی خواهد داشت.

وی بیان داشت: مسئولان نظام از جوانان و قشر آگاه و هوشیار جامعه انتظار دارند که در مسائل مختلف از جمله مسائل سیاسی و اجتماعی در کشورحضور و نقش فعال‌تری داشته باشند.

گفتنی است؛ رئیس کمیسیون دانشجویان کردستان در این نشست قرار بود پاسخگوی سوالات و مشکلات جوانان باشد و راهکارهایی برای حل دغدغه‌های قشر دانشجو را ارائه کند که با توجه به مشغله کاری فرصت این امر حاصل نشد و تنها پنج دقیقه در این جمع حضور داشت.

این مقام مسئول به دانشجویان قول داد که بعد از انتخابات جاری و با برنامه‌ریزی و داشتن دستور کار مدونی در نشست‌هایی در این رابطه شرکت و پاسخگویی شبهات و مسائل مختلف جوانان باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول