اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای بر حضور دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای بر حضور دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات است.

راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای بر حضور دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری عصر امروز در همایش آموزشی، توجیهی نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی اظهار داشت: انتخابات چهار رکن اساسی دارد و این ارکان شامل نامزدها، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و فکری که خواسته‌های مردم را شکل می‌دهند، مجریان و ناظران انتخابات و مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: در این میان نامزدها به‌ عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان باید به گونه‌ای در قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات عمل کنند که حفظ نظام و شان آن را در پی داشته باشد.

غفاری تاکید کرد: انتخابات خود اقتدار و امنیت ملی ما را تحکیم می‌کند و کم هزینه‌ترین و سهل‌ترین نوع مشارکت سیاسی و جابه‌جایی پست‌ها در میان نخبگان و انتقال قدرت است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی نخستین هدف دشمن را کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای، تبدیل انتخابات به چالش امنیتی جدی، ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی در مردم‌سالاری دینی و بیداری اسلامی جهان عنوان کرد و گفت: امروز دشمن بر اساس اسناد غیر‌قابل‌انکاری در پی سه راهبرد مهم برای رسیدن به اهداف خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

غفاری اظهار داشت: دشمنان با این اقدامات سعی دارند حضور و مشارکت مردم را تحت تاثیر قرار داده و با اعمال فشار مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند اما حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی را به توطئه‌های مذبوحانه دشمنان دادند.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه توجه به ارزش محوری و عزت نفس و کرامت انسانی می‌تواند دستاوردهای مهمی داشته باشد، افزود: در عرصه انتخابات نیز این پیام‌ها می‌تواند آثار اخلاقی پربرکتی بر سلامت انتخابات داشته باشد.

وی اظهار داشت: فتنه‌گران نیز با سه راهبرد مختلف یعنی مشارکت و حضور فعال در مجلس، تحریم منفعل و تحریم فعال، تلاش برای ضربه‌زدن به نظام با استفاده از این شرایط را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول