اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 71

رعایت اخلاق انتخاباتی کاندیداها یک اصل مهم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس به رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و طرفدارانشان تاکید کرد.

رعایت اخلاق انتخاباتی کاندیداها یک اصل مهم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی در بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان در دفتر نماز جمعه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مطالبات رهبری رعایت اخلاق انتخاباتی است.

وی با اشاره به داشتن رفتار قانونی در زمان انتخابات بر رعایت اصل احترام متقابل توسط کاندیداها و طرفدارانشان تاکید کرد و افزود: تجلی واقعی مشارکت سیاسی در انتخابات نمود پیدا می‌کند و مشارکت حداکثری مردم راهبرد اصلی انتخابات است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس علاوه بر رعایت اخلاق انتخاباتی بر اجرای دقیق قانون و جلوگیری از هرگونه اقدام تنش‌زا در زمان انتخابات تاکید کرد و گفت: کاندیداها اعضای ستادی و طرفدارانشان را در خصوص رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی توجیه کنند.   

احمدی خطاب به کاندیداها یادآور شد: کاندیداها در راستای وحدت و آگاهی‌بخشی به مردم تبلیغات خود را انجام دهند زیرا از میان داوطلبان شهرستان یک نفر با رای مردم به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی رای خواهد آورد بنابراین همه کاندیداها باید به رای مردم احترام  بگذارند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آرای مردم است و بندهای مهمی از قانون اساسی به امر انتخابات اختصاص دارد، اظهار داشت: انتخابات صحنه رقابت افکار و بالاترین نماد مشارکت مردم در امور سیاسی است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه 165 شعبه در شهرستان آماده اخذ آرای مردم است، افزود: ساز و کار انتخابات در کشور ما طوری است که امکان تقلب وجود ندارد بنابراین هر کاندیدا می‌تواند یک نماینده در هر شعبه به عنوان ناظر مستقر کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول