اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 54

تفکر مجلس ششم باید برای مردم نقد شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر مجلس ششم باید برای مردم نقد شود.

تفکر مجلس ششم باید برای مردم نقد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری صبح امروز در حاشیه همایش بزرگ فرهنگیان که با محوریت فرهنگ و شوق حضور در حسینیه دزیانی‌های گرگان برگزار شد، در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا در معرض تهدید دشمنان بود و انواع و اقسام تهدیدها برای کشورمان به کار گرفته شد، ولی آن چیزی که همواره تهدیدها را خنثی کرده حضور مردم در صحنه است.

وی با بیان اینکه عموم مردم علاقمند به نظام هستند تصریح کرد: اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود آن وقت در بین نامزدها، آنهایی که بیشترین حمایت را از نظام دارند آراءشان کم می‌شود.

* حدود 1200 نفر اصلاح‎طلب برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‎اند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصلاح‎طلبان امید دشمنان نظام هستند، عنوان کرد: جنبش سبز کاملا نشان داد که در حمایت با دشمنان علیه نظام حرکت می‌کند، حتی اسرائیل نیز اعلام کرد که جنبش سبز امید ما در ایران است.

طاهری بیان داشت: اصلاح‎طلبان به طور رسمی اعلام کردند که ما در انتخابات لیست نمی‎دهیم، اما آیا آنها واقعا در انتخابات شرکت نمی‎کنند که اگر این باشد فاتحه فعالیت‎های سیاسی خودشان را خوانده‌اند.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور 700 نفر در لیست ثبت‎نام عنوان کرده‌اند که اصلاح‎طلب هستند یادآور شد: البته این آمار همه تعدادشان نیست چون جمعی از آنها به دلیل اینکه می‌دانند اقبال مردم نسبت به اصلاح‎طلبان کم شده با نام مستقل وارد میدان شده‎اند که اگر آنها را نیز به اصلاح‎طلبان اضافه کنیم چیزی حدود یک هزار و 200 نفر اصلاح‌طلب برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‎اند.

* تفکر مجلس ششم باید برای مردم نقد شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اصلاح‌طلب‌ها با تمام قوا به خصوص در شهرهای کوچک کار می‌کنند، لذا اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود به دلیل اینکه حضور اصلاح‌طلبان گسترده خواهد بود، نتیجه آرا به نفع آنان خواهد شد اما هر وقت که حضور مردم در صحنه پررنگ بود نشان داده که آرای علاقمندان به نظام بیشتر بوده است.

طاهری در خصوص اینکه باید تفکر مجلس ششم نقد شود، ابراز داشت: تفکر مجلس ششم به مملکت خیانت کرد و لازم است که این حادثه تلخ یادآوری شود، یک نمونه ملموس آن که البته موفق هم نشد "تعطیل کردن انرژی هسته‎ای" توسط اصلاح‎طلبان بود، بعد از ترورهایی که موساد، منافقان و آمریکایی‎ها دست به دست هم داده‎اند تا دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کنند.  

می‎توان به این نتیجه رسید که تعطیل کردن انرژی هسته‎ای خواست چه کسی در دنیا است و این عمل به دست نمایندگان مجلس ششم می‎خواست عملیاتی شود که باید به مردم این هشدارها داده شود.

وی با بیان اینکه مردم اگر دقت نکنند مجلس ششم دوباره تکرار خواهد شد، تاکید کرد: در مجلس ششم بیش از 130 نفر به مقام معظم رهبری نامه نوشتند که تو باید مثل امام، جام زهر بنوشی و در مقابل آمریکا باید تسلیم شوی و این خیانت‌ها داشت در مجلس ششم رخ می‎داد.

* همه انتخابات‎ها بعد از مجلس ششم، جریان علاقمند به جریان اصولگرایی بوده است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در آستانه انتخابات مجلس هفتم آنها خودشان رسما اعلام کردند کاری کنید که اگر مجلس هفتم را به دست بگیریم هدفمان که همان براندازی نظام و تقدیم آن به آمریکا بود را انجام می‌دهیم و این خاطره‎ها نباید از ذهن مردم بیرون برود.

طاهری در پایان اذعان داشت: به خاطر همین خیانت‎ها بود که مردم در انتخاب‎های بعدی حواسشان جمع شد که همه انتخابات‎ها بعد از مجلس ششم، جریان علاقمند به نظام و جریان اصولگرایی توفیق خدمت داشتند.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول