اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مردم جواب دندان‌شکنی به تحریم‌کنندگان دادند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران و استان بوشهر با حضور خود در راهپیمایی امروز جواب دندان‌شکنی به تحریم‌کنندگان دادند.

مردم جواب دندان‌شکنی به تحریم‌کنندگان دادند

محمدحسین جهانبخش در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: هر چند تحریم‌ها سنگین بود ولی ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی با رهبری‌های رهبر معظم انقلاب با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

وی افزود: از درون همین تحریم‌ها بود که ماهواره امید پرتاب شد و پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه پزشکی به دست آوردیم .

استاندار بوشهر با اشاره به حضور پرشور مردم بوشهر در راهپیمایی امروز گفت: مردم سفارش امام را اجابت کردند که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد.

جهانبخش تصریح کرد: مردم استان بوشهر همواره در طول تاریخ نشان دادند برای انقلاب اسلامی مایه رحمت و نه زحمت بوده‌اند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: ما نیز مفتخریم که خدمتگزار مردمی هستیم که در کارنامه خودشان حمایت از روحانیت را دارند.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار استان بوشهر امروز با حضور گسترده و ولایی خود حماسه‌ای دیگر از وفاداری آفریدند و به جهان نشان دادند در دفاع از ارزش‌های انقلاب همیشه حضور دارند.

جهانبخش گفت: با توجه به اینکه در آستانه 12 اسفند ماه انتخابات مجلس قرار داریم مردم با حضور خود نشان دادند که آماده حضور در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس نیز هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی به عنوان انسان‌های آزادی‌خواه جهان با حضور گسترده خود موجب تقویت روحیه عدالت‌خواهی برای دیگر ملل شدند.

جهانبخش با بیان اینکه امسال با تشدید تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه نظام مواجه هستیم، تصریح کرد: حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن در واقع تقابلی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن برای کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات مجلس، تلاش‌های بسیاری کرده است، اظهار داشت: حضور در راهپیمایی، خط بطلانی بر تمام تئوری‌ها و ترفندهای دشمن است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول