اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام:

600 نفر کار انتخابات نهم را در ایلام عملیاتی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار ایلام گفت: 600 عامل کار انتخابات مجلس نهم را در ایلام عملیاتی می‌کنند.

600 نفر کار انتخابات نهم را در ایلام عملیاتی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام نورالله ارجمندی ظهر امروز در نشست با مجریان و عوامل برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام اظهار داشت: در حال حاضر مقدمات برپایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام فراهم شده است.

وی ادامه داد: 130 شعبه اخذ رأی برای برپایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ایلام پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

این مسئول اضافه کرد: طی روزهای گذشته نیز دوره‌های آموزشی و کارگاهی برای مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کننده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام برگزار شده است.

ارجمندی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص انتخابات، توضیحاتی در مورد نحوه رأی‌گیری و وظایف نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی به مدعوین ارائه شده است.

فرماندار ایلام گفت: در این کارگاه‌های آموزشی از همه اعضاء و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خواسته شده که ضمن بی‌طرفی خود موارد تخلفات انتخاباتی را به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری اعلام کنند.

وی ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی و کلاس‌های توجیهی در خصوص نحوه رأی‌گیری از مردم نیز آموزش‌هایی ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول ماه‌های گذشته از هیچ ترفندی برای بی‌اهمیت جلوه دادن این رویداد بزرگ فروگذار نبودند اضافه کرد: در مقابل این حجم توطئه‌ها همه مردم و مسئولان وظیفه خطیر خود را باید انجام داده و در برابر آنان ایستادگی کنند.

ارجمندی عنوان کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در این انتخابات خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکای جنایتکار می‌کشند.

فرماندار ایلام ابراز داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر از این آزمایش بزرگ و سرنوشت‌ساز نیز سربلند، مقتدر و پیروز بیرون می‌آیند.

وی یادآور شد: مردم با حضور حداکثری خود اجازه نمی‌‌هند بیگانگان با تضعیف روحیه آنان این رویداد مهم را در جامعه بی‌اساس و بی‌ارزش جلوه دهند.

این مسئول ادامه داد: در مقابل حضور حداکثری مردم در این انتخابات سبب اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و این نکته دشمنان انقلاب را نگران کرده است.

ارجمندی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر تمام ساز و کارهای اولیه برپایی انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام فراهم شده و در آمادگی کامل برای برپایی این انتخابات به سر می‌بریم.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول