اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

عربستان توان اثرگذاری بر انتخابات ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه عربستان در حال حاضر از آینده نزدیک خود به شدت در هراس است، گفت: عربستان توان تاثیر گذاری بر انتخابات ایران را ندارد.

عربستان توان اثرگذاری بر انتخابات ایران را ندارد

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مردم در طی 33 سال گذشته در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور یافته که ابن حضور نشان از رشد فکری و سیاسی افراد جامعه دارد.

وی با بیان اینکه مردم همواره احساس می‌کنند که باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات ارزنده و چشمگیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده تا مردم نسبت به انقلاب علاقه‌مندی خاصی داشته و  از این آرمان‌ها به نحو مطلوب دفاع کنند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه طی 33 سال گذشته دشمنان سرمایه‌گذاری‌های زیادی در راستای کمرنگ کردن حضور مردم انجام داده‌اند، افزود: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند تا حرکت انقلابی مردم را در صحنه‌های دفاع از انقلاب کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عربستان در منطقه برای حفظ خود فعال شده است، یادآور شد: عربستانی که در آرامش قرار داشت و نیات پلید خود را در منطقه عملی می‌کرد در حال حاضر از آینده خود می‌ترسد.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با اشاره به اینکه عربستان در حال حاضر از آینده نزدیک خود به شدت در هراس است، گفت: عربستان آرام، ساکت در حال حاضر به نیروی فعال در منطقه تبدیل شده تا از وضعیتی که به آن دچار شده است، رهایی یابد.

وی با بیان اینکه مردم همواره در طول 33 سال گذشته نشان داده‌اند که در پای صندوق‌های رای حضور دارند، تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده و مردم به این امر به خوبی آگاه هستند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان زنجان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری هستند، یادآور شد: مردم در انتخابات سال 88 نشان دادند که پشتیبان انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی پر رنگ خواهد بود، افزود: مردم با شور و نشاط در انتخابات شرکت کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور می‌افزایند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی یادآور شد: مردم با حضور گسترده در صحنه همواره به دشمنان یادآور شده‌اند که توطئه‌های دشمنان در روند رو به رشد نظام تاثیر گذار نبوده و این حضور همچنان پررنگ است.

وی با اشاره به اینکه با حضور گسترده مردم همواره سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمنان نظام برباد رفته است، افزود: مردم حامی انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول