اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: همه شرایط مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه در چهارمحال و بختیاری فراهم است.

شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمام هیاهوی دشمن به این علت است که مردم در انتخابات شرکت نکنند و یا حضور آنها کم‌رنگ باشد.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ایران اسلامی مسئله جدیدی نیست و هر زمانی رنگ تازه‌ای می‌گیرد، افزود: حیله و ترفند استکبار این است که مردم ما در انتخابات حضور نداشته باشند، اما مردم ما بصیرت دارند و برخلاف تخریب‌ها و تحریم‌های دشمنان هم‌اکنون خودکفا شده‌اند.

جلالی با اشاره به اینکه حضور مردم ایران برای دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی بیشتر شده، تصریح کرد: ما شعارهای انقلاب اسلامی را فراموش نکرده‌ایم و به خاطر داریم که استقلال و آزادی شعار اصلی ما بود و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شرایط مناسبی برای برگزاری انتخابات سالم در چهارمحال و بختیاری فراهم شده که امانتداری مجریان انتخابات در حفظ آرای مردم، زمینه‌ساز شکست دشمنان نظام است.

وی به برگزاری سالانه یک انتخابات به‌طور میانگین در ایران اشاره و تأکید کرد: اعتماد مردم به مجریان انتخابات باعث افزایش میزان مشارکت عمومی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری لازمه برگزاری انتخابات سالم را رعایت بی‌طرفی از سوی مسئولان اجرایی، نظارتی و بازرسی دانست و افزود: دقت نظر در برگزاری انتخابات و رصد آن و ارسال اخبار قبل، حین و بعد از انتخابات سبب برنامه‌ریزی دقیق‌تر و به دور از تنش‌های اجتماعی می‌شود.

جلالی عنوان کرد: از تخلفات انتخاباتی نباید چشم‌پوشی کرد و باید اعتماد مردم به تأثیرگذاری رأی‌شان در این انتخابات همچون ۳۲ انتخابات گذشته جلب شود

وی با بیان اینکه زمانی تهدیدهای دشمن مؤثر واقع می‌‏شود که مردم در صحنه حضور نداشته باشند، گفت: برگزاری انتخابات متعدد در کشور بزرگ‌ترین مصداق مردم‎سالاری دینی و جمهوریت نظام به شمار می‎‎رود.

جلالی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در هیچ شرایطی انتخابات به تعویق نیفتاده و حتی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با آن شرایط خاص نیز شاهد برگزاری انتخابات در زمان مقرر آن در کشور بوده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری نقش مردم را در انتخاب فرد اصلح بسیار مهم بیان کرد و اذعان داشت: برای داشتن مجلسی قوی و کارآمد مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول