اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/65

انتخابات گسترده امیدبخش ملل آزادی‏خواه جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، شرکت گسترده در انتخابات آتی را امیدبخش ملل آزادی‏خواه جهان برای ادامه مبارزه خواند.

انتخابات گسترده امیدبخش ملل آزادی‏خواه جهان است

اسدالله بادامچیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: انتخابات در کشورهای دیگر یک وظیفه ملی است، به شرط آنکه سالم برگزار شود.

وی ادامه داد: اما در ایران اسلامی حضور در این عرصه یک تکلیف شرعی و وظیفه‏ای الهی قلمداد می‏شود که خدای تبارک و تعالی سرنوشت امت اسلامی را به دست خود آنها سپرده است.

بادامچیان اضافه کرد: سرنوشت در ایران اسلامی با همین انتخابات مشخص و معین می‏شود؛ از این‌رو، شرکت در این عرصه عبادی و سیاسی وظیفه‏ای الهی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در این حرکت بزرگ باید با انتخاب نمایندگانی قوی، اسلامی و صالح به سازندگی کشور کمک کنند.

این مسئول ادامه داد: هر کس در این عرصه سرنوشت‏ساز کوتاهی کند، علاوه بر گرفتاری در عذاب الهی از موهبت عمل به وظیفه‏ای شرعی نیز محروم می‏ماند.

بادامچیان حضور گسترده و پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را عاملی برای امیدواری جنبش‏های بیداری اسلامی برای ادامه مبارزه خواند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی حضور در انتخابات را موجب هراس دشمنان دانست و گفت: دشمنان ایران اسلامی با مشاهده این حضور حداکثری بسیاری از نقشه‏های شیطانی و ترفندهای خصمانه خود را خنثی شده می‏بینند.

وی ادامه داد: به هر روی، شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هر انتخابات دیگری حرکتی دینی، عقلانی و منطقی به شمار می‏آید.

بادامچیان با بیان اینکه "من اهل قول شعاری نیستم"، اضافه کرد: در امور سیاسی که کار به صورت یک مجموعه صورت می‏گیرد، امکان برخورد با موانع و مشکلات مختلف وجود دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خواسته من از خدای متعال، رفتاری صادقانه با مردم است.

این مسئول ابراز داشت: "من دوره سوم از زندگی خود را سپری می‏کنم؛ بنابراین آهسته آهسته باید برای آن دنیای خود برنامه‏ریزی کنم؛ بدین ترتیب قول شعاری نادرست برای خوشایند مردم هرگز در مرام من نبوده و نیست".

بادامچیان از شرکت "جبهه پیروان خط امام و رهبری" در 15 تشکل خبر داد و اذعان داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری با 15 تشکل از جمله حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات آتی شرکت می‏کند.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول