اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر:

نمایشگاه بهاره در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از برگزاری نمایشگاه بهاره در ملایر خبر داد.

نمایشگاه بهاره در ملایر برگزار می‌شود

سیدعلی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: مقدمات برگزاری نمایشگاه بهاره در ملایر با حدود یکصد غرفه و با محوریت مجمع امور صنفی در راستای عرضه مایحتاج مردم آماده شده است.

وی از برگزاری این نمایشگاه از 15 اسفندماه در ملایر خبر داد و گفت: مواد غذایی از قبیل مواد پروتئینی، لبنی، حبوبات، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک، آجیل، شیرینی‌جات، خشکبار و محصولات فرهنگی و... در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر تصریح کرد: مواد عرضه شده در این نمایشگاه با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه و این نمایشگاه به مدت 10 روز تا 25 اسفند ادامه دارد و نظارت کامل با همکاری نیروی انتظامی، مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد تا با هر نوع تخلف به شدت برخورد شود.

وی ابراز داشت: تمهیدات لازم نیز برای تأمین میوه شب عید اندیشیده شده و بر اساس سهمیه 190 تن پرتقال و 80 تن سیب در مکان‌های توزیع و مشخص شده برای خرید مردم با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه این اداره آمادگی لازم را برای جذب سهمیه‌های اختصاص یافته گوشت قرمز و مرغ منجمد دارد گفت: در صورت تقاضای بیشتر مردم آمادگی عرضه بیشتر را داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از تشدید بازرسی‌ها در اسفند ماه توسط بازرسان این اداره در شهرستان ملایر خبر داد و ابراز داشت: اصناف و بازرسان ما به صورت فعال بر مراکز عرضه کلی‌فروشی‌ها و خرده‌فروشی ها نظارت دارند و تخلفات را ضبط و به تعزیرات معرفی می‌کنند.

 وی در پایان سخنانش از طرح کنترل و نظارت بازار از ابتدای اسفند ماه خبر داد و گفت: این طرح تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول