اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دولت الکترونیک گامی بزرگ به سمت عدالت است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: دولت الکترونیک گامی بزرگ به سمت عدالت است.

دولت الکترونیک گامی بزرگ به سمت عدالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در در مراسم افتتاحیه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز که در اداره کل پست استان برگزار شد، اظهار داشت: با تحقق دولت الکترونیک گامی مهم در جهت عدالت‌محوری و ارائه خدمات یکسان انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف دولت نهم و دهم ارائه خدمات یکسان به تمام مردم بود که با تحقق دولت الکترونیک این مهم نیز به انجام رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه استان البرز نیز اولین استانی خواهد بود که به سمت استان الکترونیک پیش می‌رود، تأکید کرد: در این راستا بسیاری و با تحقق این مهم همه شهروندان می‌توانند خدمات یکسانی را دریافت کنند.

وی افزود: ایران اسلامی در عرصه ارتباطات و فناوری پیشرفت‌های بسیار زیادی را کرده است و اکنون در این زمینه‌ها می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته برابری کند.

فرهادی به پرتاب ماهواره مخابراتی که اخیراً توسط جمهوری اسلامی ایران به هوا پرتاپ شده اشاره کرد و گفت: این مهم نیز که توسط دانشمندان ایرانی به مرحله اجرا گذاشته شد تحول اساسی را در منطقه و جهان به وجود آورده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی از این همه تحول در کشور نگران هستند لذا با سنگ‌اندازی‌های گوناگون و تهدیدهای مختلف در نظر دارند تا مسیر پیشرفت و توسعه در کشور را بگیرند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البته تلاش دشمنان در این مسیر نیز بی‌نتیجه خواهد ماند چرا که جوانان و دانشمندان ایرانی هرگز تحمل سکون و سکوت را ندارند بلکه تلاش‌های خود را برای رسیدن به تحولات بیشتر دو چندان می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در نظر دارد تا ایران اسلامی مانند رژیم گذشته عقب مانده و وابسته به کشورهای غربی باشد و نمی‌تواند تلاش و حضور دانشمندان ایرانی در عرصه‌های مختلف را شاهد باشد، لذا با ترور و تهدید در نظر دارد تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

استاندار البرز گفت: ترور و تهدید و زور به جایی نخواهد رسید چرا که ملت ایران هیچگاه دست از تلاش و کوشش بر نخواهند داشت.

دراین مراسم سعید زرندی به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول