اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت نفت دامغان:

ایران امروز قله‏های فناوری را فتح کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت نفت دامغان گفت: انقلاب اسلامی سبب رشد روحیه خودباوری شد و به برکت همین انقلاب، ایران امروز قله‏های فناوری را فتح کرده است.

ایران امروز قله‏های فناوری را فتح کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حسن عرب‏عامری در جمع شماری از دست‏اندرکاران شرکت نفت شهرستان دامغان که در سالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: روزهای انقلاب و آن دوران پرفراز و نشیب که بیشتر مردم ایران را متوجه و معطوف خود کرد، روزهایی فراموش‏ نشدنی و به یادماندنی در اذهان و تاریخ ملت بزرگ ما محسوب می‏شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت انقلابی است که رساترین، بلندترین و جهانی‏ترین فریاد تاریخ یعنی امام امت و پیشوای ملت ایران آن را با درایت، زمان‏شناسی و به گونه‏ای الهی مدیریت و رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ و نگه‌داری آرمان‏های والای شهیدان و مبارزان این راه با تمام وجود تلاش کرد.

رئیس شرکت نفت دامغان به تشریح علل وقوع انقلاب و رشد و تکامل آن تا رسیدن به امروز که در اوج عرصه‏های فناوری و خودکفایی قرار داریم، پرداخت.

عرب‏عامری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی رخ داد که اعتقادات و باورهای دینی ملت مسلمان ایران به دستان نامبارک سردمداران رژیم طاغوت و دولت‏مردان سفاک وقت به سخره گرفته می‏شد.

وی اضافه کرد: انقلاب در برهه‏ای از زمان به رشد و تکامل خود ادامه داد که ثروت‏های ملی در کشورمان توسط بیگانگان و جلوی چشمان مردم چپاول می‏شد و با بی‏قانونی، حقوق مردم در حال ضایع شدن بود و کسی هم حرفی نمی‏زد.

رئیس شرکت نفت دامغان گفت: از این‌رو بود که مردی از میان خود مردمی که دیگر از شرایط خسته شده بودند، برای دفاع از اعتقادات و باورهای ارزشی، دینی و ملی مردم ایران و دفاع از حقوق ملت برخاست و انقلابی را پی‏ریزی و تأسیس کرد که امروز ملت ایران، امت اسلامی و همه مستضعفان و مظلومان جهان از ثمره آن بهره می‏برند.

عرب‏عامری تصریح کرد: برهه کنونی فرصت مغتنم و بسیار مفیدی برای متولیان و دست‏اندرکاران امور فرهنگی و دینی و اجتماعی است که ارزش‏ها و آرمان‏های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام آن را به نسل جوان و نوجوان که آن دوران حساس تاریخی را درک نکرده‏اند، انتقال دهند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مبتنی بر آموزه‏های اسلامی، تعالیم انبیای گران‌قدر، مفاهیم مورد نظر بنیان‌گذار کبیر انقلاب، بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود و مردم آن با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول