اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز رشد علم و فناوری دشتی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز در آیینی مرکز مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی افتتاح و راه‌اندازی شد.

مرکز رشد علم و فناوری دشتی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، رئیس پارک علم و فناوری خیلج‌فارس استان بوشهر عصر امروز در این آیین گفت: پارک علم و فناوری خلیج‌فارس با همکاری فرمانداری شهرستان دشتی مرکز رشد علم و فنآوری را به عنوان دومین مرکز رشد شهرستانی پس از مرکز استان در این شهرستان راه‌اندازی می‌کند.

مهدی محمدی افزود: مراکز رشد به عنوان حلقه‌ای از زنجیره توسعه اقتصادی هر منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مسئول پیگیری راه‌اندازی این مرکز نیز یادآور شد: مصوب شدن این دانشکده ادبیات و علوم اجتماعی دانشگاه خلیج‌فارس از مصوبات سفر سوم هیئت دولت به شهرستان دشتی است.

عبدالحسن بهرامی راه‌اندازی مرکز رشد علم و فناوری دشتی در اواخر دهه 80 پایانی درخشان و آغازی نوربخش برای توسعه علم و فناوری در منطقه است.

وی یادآور شد: با استقرار دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1381، دانشگاه پیام‌نور در سال 1384 و دانشگاه جامعه علمی کاربردی در سال 1387 و قریب به 4 هزار دانشجو، شهرستان دشتی در مسیر توسعه علمی قرار گرفته است که ان‌شاءالله با حمایت و تلاش‌های مسئولان و نخبگان شهرستان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر علم و فناوری و دانایی‌محوری در سال آتی باشیم.

بهرامی افزود: راه‌اندازی این مرکز خواست مشترک و مورد وفاق و همدلی همه مسئولان اجرایی شهرستان، نخبگان، دانش‌آموختگان و جامعه دانشجویی شهرستان بود که نکته مهم پیگیری آن برای اینجانب این بود که اگر با هم متحد باشیم همیشه راهی است و پایان راه قطعا موفقیت است.

در این مراسم، امام جمعه خورموج، فرماندار دشتی و مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول