اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل:

انتخابات باشکوه، کابوس آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل گفت: انتخابات باشکوه در ایران به عنوان تبلور عینی باور و اعتقاد مردم به نظام اسلامی کابوس مرگبار برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتخابات باشکوه، کابوس آمریکا و رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم عزیزپور پیش از ظهر امروز در نشست جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: شعارهای اصلی انقلاب اسلامی امروز یکی پس از دیگری از عرصه‌های مختلف تجلی می‌یابد و ایران در حوزه حاکمیت سیاسی و اقتدار و الگودهی برای سایر جوامع مسلمان نمونه و پیشتاز است.

وی به اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس و تبدیل شدن ایران به یک رقیب جدی برای امپریالیسم جهانی و نظام در حال فروپاشی سکولاریسم اشاره و خاطرنشان کرد: اگر ملت ایران از انتخابات پیش روی سربلند بیرون آیند در حقیقت آینده نظام را تضمین کرده و با دست خود سرنوشت روشن برای نسل‌های آینده رقم می‌زنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل انتخابات 12 اسفند امسال را مصداق ایستادگی 33 ساله ملت ایران در برابر هجمه‌های سنگین توطئه‌گران برشمرد و بیان داشت: در حالی که بساط آمریکا و رژیم صهیونیستی و دول شیطانی اروپایی در حال برچیده شدن است انقلاب اسلامی روز به روز در عرصه‌های مختلف قدرت‌نمایی عجیبی یافته است به گونه‌ای که دشمن برای مقابله با آن تحریم‌های بی‌خاصیت را به عنوان عملیات روانی در پیش گرفته است.

عزیزپور صحنه‌گردانان اصلی این جنگ روانی را آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مستاصل مانده از همه جا توصیف کرد و افزود: هر رای قاطع ملت یکی از نشانه‌های هدف‌گذاری شده این تحریم‌ها و فشارها را خنثی کرده و آن را تبدیل به یک فرصت برای حرکت رو به جلو می‌کند.

وی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال ملت در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برشمرد و اضافه کرد: در حالی که غرب با فشارهای متعدد سعی کرده است این استقلال را تهی و پوچ نشان دهد اما تمام 30 دوره انتخابات گذشته و صدها راهپیمائی سه دهه ایام پیروزی انقلاب نشان داده که استقلال شعار و آرمان تحقق‌یافته واقعی ایرانیان است.

این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: در روز 12 اسفند امسال ملت ایران با سربلندی روزافزون‌تر حسرت تنش و التهاب در ایران اسلامی را بر دل دشمن می‌گذارند و به نامحرمان انقلاب متذکر می‌شوند که اهداف این نهضت عظیم انحراف‌ناپذیر است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول