اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

آموزش 4 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: بالغ بر چهار هزار نفر از عوامل اجرایی در جلسات آموزشی قانون و آئین نامه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

آموزش 4 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات مجلس نهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز در مراسم آغاز کلاس‌های آموزشی انتخابات گفت: این 4 هزار نفر شامل اعضای شعب انتخابات و نمایندگان فرماندار هستند که با 80 مورد وظیفه انتخاباتی آشنا می‌شوند.

وی افزود: طبق قانون انتخابات، وظایف مشترکی برای اعضای شعب و نمایندگان فرماندار قبل از اخذ رأی، در زمان شروع رأی گیری و بعد از اتمام زمان اخذ رأی تعریف شده است که در این کلاس‌های آموزشی به آنها پرداخته می‌شود.

فدعمی با بیان اینکه امانتداری و عمل به قانون از وظایف مهم مجریان انتخابات است تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخابات با شکوه و با حضور پر شور مردم باشیم.

فرماندار اهواز از فعالیت 623 شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی اهواز برای برپایی انتخابات مجلس نهم خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۶۰ شعبه مربوط به اهواز و 63 شعبه مربوط به باوی است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول