اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

شرایط برای حضور مردم در انتخابات فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: تمامی شرایط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان زهک فراهم است.

شرایط برای حضور مردم در انتخابات فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، احمد دهمرده امروز در جلسه توجیهی آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار و اعضای شعب حوزه انتخابیه فرعی زهک اظهار داشت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات وظیفه سنگینی بر عهده داشته و باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: امانتداری در انتخابات موضوع مهمی است که تاثیر بسزایی در سرنوشت مملکت ما خواهد داشت.

فرماندار زهک ادامه داد: باید بدون هیچ‌گونه تعصب قومیتی شرایط حضور تمامی مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم کنیم.

دهمرده بیان داشت: شرایط باید به گونه‌ای باشد که هر شخص به راحتی بتواند رأی خود را به صندوق انداخته و در سرنوشت کشور خود سهیم باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه فرعی زهک، 58 صندوق اخذ رأی ثابت و سیار وجود دارد که تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار زهک افزود: در شهرستان زهک حدود 400 نفر در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت خواهند داشت.

دهمرده عنوان داشت: دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند که شاید بتواند عملکرد نظام را زیر سؤال ببرد.

وی گفت: ایجاد شبهه در بین مردم از اهداف اصلی دشمن است که مردم ایران با هوشیاری توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کرده‌اند.

فرماندار زهک یادآور شد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم در منطقه تلاش کنند تا شاهد حضور حداکثری مردم در منطقه باشیم.

دهمرده ادامه داد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی ترفندها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و به آنان ثابت می‌کند که همواره پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی الگوی تمامی کشورها است، افزود: ملت بصیر و فهیم ایران مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضور باشکوه خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول