اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 67

مسئولان سعی کنند سلامت انتخابات را به ذهنیت جامعه انتقال دهند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان گفت: مسئولان سعی کنند انتخابات به گونه‎ای برگزار شود تا سلامت آن به ذهنیت جامعه انتقال داده شده و مردم اعتقاد داشته باشند که انتخابات سالم و خدشه‎ای متوجه آن نیست.

مسئولان سعی کنند سلامت انتخابات را به ذهنیت جامعه انتقال دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: زمانی که کشور با امور سختی، روبه‎رو می‎شود با صبر و تقوا می‎توان از آن سربلند بیرون آمد لذا همه باید در هر مقامی که هستند کارشان را صحیح و سالم انجام دهند.

وی با توصیه به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی تصریح کرد: صحنه انتخابات صحنه‎ای است که باید اخلاق، ادب اسلامی و احترام متقابل در آن وجود داشته باشد.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان بیان داشت: جامعه فقط با قانون، تکلیف و امر و نهی اداره نمی‎شود چراکه اخلاق ملات جامعه و زندگی محسوب می‎شود.

نورمفیدی افزود: دیده می‎شود که بعضی کاندیداها برای جلب رای، دستاوردهای نظام را تضعیف می‎کنند لذا باید حواس‎شان جمع باشد مبادا چیزی بگویند که مردم ناامید شوند.

وی تاکید کرد: نامزدها نباید به مسائل اختلاف‎انگیز و اختلافات مذهبی وارد شوند که اینها به مصلحت انقلاب نخواهد بود چرا که ما جامعه متحد و یکپارچه می‎خواهیم و در استان ما برادران اهل‎سنت و شیعه سال‌هاست که در کنار یکدیگر به‎طور مسالمت‎آمیز زندگی می‎کنند و این مهم از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان با بیان اینکه نامزدها باید از دادن قول‎های غیرواقعی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: مسائل کلی نظام باید جزو اهداف اصلی باشد، با مردم صادقانه صحبت شود و در تبلیغات نیز نباید اسراف کرد که این موارد سبب بروز مشکلات اجتماعی خواهد شد.

نورمفیدی با بیان اینکه مردم بالاترین سرمایه نظام هستند، متذکر شد: نباید این سرمایه عظیم اجتماعی را از دست داد که اگر این سرمایه از دست برود دیگر چیزی نداریم.

وی پشتیبانی الهی و داشتن پایگاه مردمی را از دلایل مهم پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: اینکه کشور ایران توانسته در برابر تهدیدهای دشمنان ایستادگی کند به خاطر امدادهای الهی و داشتن پایگاه مردمی است که باید آن را حفظ و تقویت کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول