اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/ 63

انتخابات پرشور از تحریم‏های اقتصادی می‏کاهد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، حضور پرشور و نشاط در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از اسباب کاهش تحریم‏های غرب خواند.

انتخابات پرشور از تحریم‏های اقتصادی می‏کاهد

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نکته حائز اهمیت آن است که مجلس شورای اسلامی با هر میزان از مشارکت مردم تشکیل می‏شود.

وی با اشاره به دلایل تاکیدات مکرر مقام عظمای ولایت و سایر مسئولان کشوری به شرکت گسترده در انتخابات خاطر نشان کرد: دلایل تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به شرکت گسترده در این رویداد عبادی و سیاسی جالب و شنیدنی است.

علاءالدینی ادامه داد: برای ریشه‏یابی این مهم باید مولفه‏های آن را مورد بررسی قرار دهیم و نخستین مؤلفه قابل تحلیل، کشف علل و چرایی تشدیدهای اقتصادی استکبار جهانی بر امت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با تکیه بر سخنان رئیس سازمان سیا، به پاسخ این سئوال پرداخت و گفت: رئیس سازمان سیا به این سئوال اینگونه پاسخ می‏دهد که هدف از تحریم‏های اخیر افزایش سطح نارضایتی مردم از نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید دانست که حال چرا قصد استکبار جهانی ایجاد و افزایش این نارضایتی است؟ و برای پاسخ به این پرسش نیز دوباره باید به سخنان آن مقام عالی دستگاه اطلاعاتی ایالات متحده رجوع کرد تا جایی که رئیس سیا ادامه می‏دهد که "این نارضایتی مردم پاشنه آشیل نظام اسلامی و فرصتی برای توسعه و پیشبرد اهداف آمریکا خواهد بود".

علاءالدینی با یادآوری دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس این طرح استکبار جهانی را حربه‏ای نخ‏نما و قدیمی خواند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند افزود: این حربه سلطه‏گران در دوران دفاع مقدس در چارچوب اتحادی جهانی بر ایران اسلامی نیز مورد پیگیری غرب قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه امروز نیز صحنه کارزار با دشمنان انقلاب به اتمام نرسیده است عنوان کرد: مردم ما باید بدانند و می‏دانند که ایران اسلامی همچنان در صحنه دفاع مقدس قرار دارد.

علاءالدینی تصریح کرد: ایمان، همدلی و مقاومت سه عالم اساسی و بی‏بدیلی بود که در ایام سخت و دشوار دفاع مقدس به مدد ایران اسلامی شتافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند ابراز داشت: در روزهای نخست جنگ، ایران از داشتن کم‏ترین امکانات و ملزومات دفاع به دلیل اعمال تحریم‏های همه‏جانبه غرب بی‏بهره بود.

وی افزود: حضور در صحنه‏های تعیین‌کننده انقلاب در لبیک به فرمان امام راحل عظیم‏الشأن (ره) کشتی انقلاب را از میان تلاطم طوفان‏های سخت عبور داد.

علاءالدینی غرب را نظاره‏گر بزرگ پهنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواند و متذکر شد: دشمن امروز با دقتی بسیار تحولات مختلف انتخابات آتی را مورد بررسی قرار می‏دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند اذعان داشت: فلسفه این ارزیابی دقیق غرب از تحولات انتخابات مجلس بررسی میزان حضور مردم در این عرصه برای اتخاذ تصمیمات بعدی است.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول