اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 66

رقابت در عرصه انتخابات باید قانون‎مدار و ارزشمند باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان گفت: رقابت در عرصه انتخابات باید قانون‎مدار و ارزشمند باشد.

رقابت در عرصه انتخابات باید قانون‎مدار و ارزشمند باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی غلامی پیش از ظهر امروز در جمع نامزدهای انتخاباتی نهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا، اظهار داشت: با کنکاش فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری با موضوعات متنوعی در خصوص برگزاری یک انتخابات شایسته روبه‎رو می‎شویم که می‎توان در چهار محور آنها را تقسیم کرد.

وی تصریح کرد: سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، رقابت و مشارکت مردم منشور راهبردهای رهبری است که در انتخابات باید مورد توجه همه قرار گیرد.

غلامی خاطرنشان کرد: اگر عکس‎العمل و اقدامات دشمنان خارجی و داخلی را رصد کنیم، جمع‎بندی تمام برنامه‎های دشمن معطوف به همین چهار محور است.

این مسئول با اشاره به اینکه سلامت انتخابات نیازمند ملزومات است، بیان داشت: بخشی از این ملزومات به عهده وزارت کشور، عوامل اجرایی، هیئت نظارت و شورای نگهبان و بخشی دیگر نیز به عهده کاندیداها بازمی‎گردد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان عنوان کرد: اگر همه مقید به قانون باشیم نتیجه آن برگزاری یک انتخابات قانونی و سالم خواهد بود.

غلامی با بیان اینکه دشمن قرارگاه ایجاد ناامنی برای انتخابات مجلس نهم درست کرده، تاکید کرد: دشمنان نظام تمام هم و غم خود را به کار گرفته‎اند تا با برنامه‎ریزی‎های مدون در روند برگزاری انتخابات اختلال ایجاد کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم سلامت انتخابات خدشه وارد شود، یادآور شد: هر کس عمدا یا از روی غفلت رسمیت انتخابات را زیر سوال قرار دهد در راستای پازل دشمن حرکت کرده است.

وی با تاکید براینکه مجلس ما اسلامی است، ابراز داشت: داوطلبان شرکت کننده در انتخابات مسلمان هستند پس باید در رقابت‎های خود قانون‎مداری و ارزش‎مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و در نظر داشته باشند که ما یک کشور سوکلار نیستیم پس نباید در تبلیغات خود از روش‎های غربی برای تبلیغات و رقابت بهره بگیرید.

این مسئول متذکر شد: اگر سه مقوله سلامت، امنیت و رقابت را مورد توجه قرار دهیم در انتخابات حضور حداکثری و مشارکت بالایی خواهیم داشت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان اذعان داشت: پیش‎بینی می‎کنیم مردم حضور خوبی بر سر صندوق‎های رای دارند و نظر سنجی‎ها از حضور 60 درصدی مردم در انتخابات خبر می‎دهد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول