اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 250 نفر بازرس

طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در گیلان آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در گیلان با حضور 250 نفر بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و حدود 600 ناظر افتخاری آغاز شد.

طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بعد از ظهر امروز در جریان اجرای طرح نظارتی مذکور، هدف از اجرای این طرح را کنترل و نظارت بر روند عرضه و تقاضای کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عنوان کرد.

محمد حسین اصغریان افزود: جلوگیری از گرانفروشی و کمبود عرضه و نیز اطمینان از سهولت تامین مایحتاج عمومی مردم در ایام باقیمانده سال و در تعطیلات نوروز از دیگر اهداف طرح نظارتی است.

وی با بیان اینکه این طرح در دو مرحله از ابتدا تا 10 اسفند جاری اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح با هدف اطلاع‌رسانی، تبلیغ و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ‌ذی‌ربط اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به مرحله دوم اجرای طرح نظارتی، بیان داشت: مرحله دوم طرح از 11 اسفند جاری تا 15 فروردین 91 با هدف کنترل و نظارت بر بازار و نحوه توزیع کالا و مقابله با تخلفات احتمالی و ایجاد امنیت و آرامش در بازار اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در نخستین روز از اجرای این طرح، 250 نفر از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و مجامع امور صنفی سراسر استان همراه با دو تیم از اداره کل تعزیرات حکومتی با حضور در سطح شهر از نقاط اصلی بازار بزرگ رشت بازدید به عمل آوردند.

اصغریان با تصریح بر اینکه اجرای این طرح تا 15 فروردین 91 ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: با مشارکت 170 نفر از بازرسان این سازمان و 126 نفر از بازرسان مجامع امور صنفی استان امر نظارت بر کالاهای مورد نظر را انجام می‌دهند.

وی، از وجود حدود 600 نفر ناظر افتخاری در طرح نظارتی گیلان خبر داد و یادآور شد: روند عرضه و تقاضا به ویژه در زمینه محصولات اولویت‌دار و پرمصرف نظیر مرغ، گوشت قرمز، میوه، پوشاک، کیف و کفش، لبنیات، حبوبات و روغن مورد بازرسی بازرسان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول